طی حکمی از طرف محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس، شاهرخ شجری به عنوان معاون جدید منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از شیراز؛ در مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس که با حضور جمالی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس ،معاونان،مدیران و محققین بخش کشاورزی استان برگزار شد،طی حکمی از طرف محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان،شاهرخ شجری به عنوان معاون جدید منصوب و از زحمات انوشیروان کاظمی تقدیر شد.

قاسمی در آیین مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: توجه دولت تدبیر و امید به نقش مهم برنامه ریزی در انجام امور فعالیت ها به منظور ارتقاء شاخص های اقتصادی،اجتماعی،فرهنگی و...بیش از پیش است.

وی ادامه داد:جایگاه اساسی معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی در هماهنگی کل برنامه ها به عنوان فکر و مغز سازمان می باشد که با توجه به تنوع و وگستردگی فعالیت های بخش کشاورزی استان فارس بایستی با نگاه به آمایش سرزمین و کشاورزی،برنامه ریزی خاص ویژه اقلیم هر منطقه را تدوین کرد.

این مقام مسئول از ایجاد تغییرات جدید در ساختار تشکیلاتی معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی خبر داد و افزود: واحدهای تنظیم بازار و صدور مجوزها از این معاونت جدا و تحت نظارت ریاست سازمان انجام وظیفه می کند و همچنین سایر واحدهای؛ برنامه و بودجه،امور سرمایه گذاری و اداره آمار و فناوری اطلاعات به فعالیت خود در حیطه این معاونت ادامه خواهند داد.

قاسمی پذیرفتن مسئولیت در دولت جمهوری اسلامی را به عنوان ادای امانت دانست و ضمن تشکر از زحمات و تلاش های بی شائبه کاظمی معاون سابق برنامه ریزی سازمان طی حکم جدیدی وی را به عنوان مشاور در امور سرمایه گذاری سازمان منصوب و همچنین شاهرخ شجری محقق برجسته مرکز تحقیقات کشاورزی فارس را به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان معرفی کرد.

در ادامه جمالی معاون توسعه مدیریت و مابع اسنانی استانداری فارس در این مراسم اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی یکی از دستگاه های بزرگ اجرایی استان است که ضمن در اختیار داشتن کارشناسان توانمند، بایستی در عرصه پژوهش و تحقیق نیز بیشتر فعالیت کند.

همچنین در پایان کاظمی گزارشی اجمالی از عملکرد فعالیت دوره 5 ساله تصدی خود ارائه و سپس شجری معاون جدید نیز خط مشی،استراتژی و برنامه های خود را بیان کرد.

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.