همتی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

ترمیم دندان‌ها از تعهدات تحت پوشش تامین اجتماعی است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از تعهدات تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در ترمیم دندان‌ها (همه انواع آن) در مراکز ملکی و مراکز خصوصی طرف قرارداد با سازمان، خبر داد.

محمدعلی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به تعهدات تحت پوشش این سازمان اظهار کرد: جرم گیری و بروساژ فک، کشیدن دندان‌ها، کشیدن دندان عقل و ترمیم آن‌ها غیر از عصب کشی، در مراکز ملکی و مراکز خصوصی طرف قرارداد، با پوشش این بیمه انجام می‌شود.

وی در خصوص پنج استانی که دارای مراکز مستقل دندانپزشکی هستند تصریح کرد: استان های البرز، گیلان، گلستان، یزد و اصفهان از پنج مراکز مستقل دندانپزشکی این سازمان هستند که خدمات کامل تر و جامع تری را به بیمه شدگان ارائه می‌دهند.

همتی ادامه داد: حدودا 500 یونیت دندانپزشکی در مراکز درمانی سراسر کشور وجود دارد که در سال گذشته، این مراکز به سه میلیون و 500 هزار نفر خدمت رسانی کرده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در پایان گفت: سازمان تامین اجتماعی در تلاش است با افزایش تعداد و تنوع خدمات بیمه ای دندانپزشکی در آینده ای نزدیک خدمات این بخش را پربارتر ارائه کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۶
Iran (Islamic Republic of)
میلاد موزرمی
۰۴:۲۵ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
سلام یه نکته در خصوص هزینه های درمان دندان پزشکی باید بگم و اون اینه تامین اجتماعی هیچگونه پشتیبانی از عصب کشی دندان که مهم ترین و گران ترین هزینه رو به بیمار تحمیل میکنه متاسفانه نداره سال هاست هم که مردم از نداری مجبور میشن دندونی که درد میکنه رو بکشن بازم خدا رو شکر برا کشیدنش لطف کردن گفتن میخواین دندونتونو دور بندازین ما کمکتون میکنیم!!! واقعا تاسف باره که ما در ایران دفترچه تامین اجتماعی داریم و هیچ وقت این دفترچه کمک حال بیمار نبوده اینم بگم بابت همین دفترچه ماهی ۱۰۰ هزارتومان از کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی کم میشه! یعنی سالی ۱میلیون و ۲۰۰ هزارتومان هر نفر پول تو جیب تامین اجتماعی میریزه و اینم وضع پوشش تامین اجتماعی متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
محسن فدايى
۱۳:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۴
ايا مازندران جز بنج استان هست واز جه تاريخى اين بخشنامه امد ممنون
آخرین اخبار