مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران سد و نیروگاه کرخه و با همراهی رئیس مرکز و سرپرست روابط عمومی ومهندس حسن لطف زمان ،حضور داشتند با تجهيزات صنعتي، نحوه عملكرد و فعالیت های شركت و همچنين نحوه استخراج و انتقال فرآورده هاي نفتي از مبادي اصلي تا چگونگی تحويل به شركت ملی پخش فرآورده های نفتی آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، مهندس محمد حسن لطف زمان،  مرکز انتقال نفتی ، را يكي از مهمترين مراكز انتقال نفت منطقه خوزستان دانست و گفت: این مرکز دارای 3 تلمبه خانه بر روی خطوط لوله10، 16 و 30 اینچ می باشد که نفت خام و فرآورده را از مراکز انتقال نفت شهید چمران، شهید عقیلی دهنوی و شهید شمعونی دریافت و آنرا به مراکز انتقال نفت شهید یوسف زاده باغبان و تنگ فنی لرستان پمپاژ می نماید.

وی اضافه کرد: در اين ميان منطقه خوزستان با بهره جستن از ايستگاههای مخابراتي مايكرو ويو، راديو ديجيتال مادر، شبكه كامل فيبرنوري و مسي و همچنين مراكز تلفن محلي و سيستم هاي موبايل VHS علاوه بر تأمين ارتباطات شركت، وظيفه برقراري ارتباط مستمر صنعتي راه دور، داخلي، صوتي، تصويري، ديتا و ... براي دیگر شركتهاي نفتی را بر عهده دارد .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.