رئیس فدراسیون اسکیت: پیست تخصصی اسکیت 200 متری آزادی متعلق به جامعه اسکیت است.

رئیس فدراسیون اسکیت: پیست آزادی آماده پذیرایی از جامعه اسکیت استفریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسکیت در گفتگو با خبرنگار اسکیت گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تلاش فدراسیون اسکیت از اوایل سال گذشته بر این بود که فضای روباز تخصصی پیست اسکیت آزادی را مرمت و بازسازی کند، متاسفانه با تلاش زیادی که گروه قبلی داشتند، مشکلات جدی از قبیل شیب‌های بد غیر قابل استفاده جهت اسکیت بازان وجود داشت.
 
وی  در ادامه خاطر نشان کرد: سعی براین داشتیم امسال این مشکلات در پیست 200 متری آزادی برطرف شود، که به کمک تیم مهندسی انجام شد.
 
رئیس فدراسیون اذعان کرد: همچنین در پیست 400 متری آزادی نیز زیرسازی‌ها انجام شده و پس از آن فضاهای جانبی و ضروری پیست از قبیل رختکن، فضایی برای استقرار تماشاچیان، مربیان و مکانی برای آموزش‌های تئوری مورد نیاز اسکیت تعبیه شده است، اما امیدواریم طبق زمان بندی های انجام شده مرداد ماه به بهره‌برداری رسد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: پیست 200 متری تخصصی اسکیت ورزشگاه آزادی متعلق به جامعه اسکیت بازان کشورمان است و سراسر استانهای کشور می توانند به تمرینات و برنامه های اختصاصی خود در این پیست بپردازند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار