معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان از افزایش 83 درصدی میزان مصالحه مراجعان به مرکز مشاوره آرامش انتظامی استان طی امسال خبر داد.

مصالحه 83 درصدي پرونده ها در مراكز مشاوره و مددكاري زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از زنجان؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در سال جاری میزان مصالحه و سازش پرونده های ارجاعی به این واحدها 83 درصد افزایش داشته است.

كرد و با اشاره به عملکرد دفاتر مددکاری کلانتری‌های تابعه استان افزود: رسیدگی به مواردی از دعاوی خانوادگی، حقوقی، نزاع و درگیری و سایر موارد در این مدت صورت گرفته که با افزایش 83درصدی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینكه به همین تعداد نیز از بار قضایی كاسته شده است گفت: آمارها نشان می دهد میزان استقبال مردم از خدمات ارائه شده در واحدهای مددكاری و مشاوره كلانتری ها بالا بوده و رضایت مردم را در پی داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به خدمات ارائه شده در این واحدها تصریح كرد: تعداد معدودی از پرونده ها در این واحدها به دلیل عدم سازش به مراجع قضایی ارسال شده اند.

این مقام انتظامی مهمترین، اساسی ترین و حمایتی ترین هدف این واحد ها را حفظ بقاء و بهسازی نهاد خانواده دانست و افزود: كلیه خدماتی كه در این واحدها ارائه می شود رایگان می باشد.

كردلو گفت: مشاوره خانوادگی، انتظامی، مددكاری، روانسنجی و روانشناختی و ... از جمله خدماتی است كه در مركز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان زنجان به مراجعان ارائه می شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: مصالحه ، مشاوره ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.