عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سهامداران چشم‌ انتظار بهبود شرایط داخلی و خارجی اقتصاد کشور برای رشد در بازار سرمایه هستند.

ناصر عاشوری  قلعه رود خانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ، در گفتگو با خبرنگار حوزه بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص روند بازار سرمایه گفت:در حال حاضر بازار سرمایه به علت وجود فضای رکود و تورم در اقتصاد کشور در شرایط مساعدی نیست.

وی ادامه داد :  در این شرایط همه‌ی سهامداران چشم‌ انتظار بهبود شرایط داخلی اقتصاد کشور برای رشد در بازار سرمایه هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به کمبود نقدینگی در بازار سهام تصریح کرد:مشکل اساسی که بازار سرمایه در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کند نبود و یا کمبود نقدینگی است و تا زمانی که نقدینگی به سمت بازار سرمایه روانه نشود همچنان شاهد روند منفی در این بازار خواهیم بود.

عاشوری در توضیح تاثیر مذاکرات بر روند بازار سرمایه یادآور شد: موضوع مذاکرات یکی دیگر از مسائل مهم و تاثیر گذار بر روند بازار سرمایه است و تمام سهامداران در انتظار نتایج نهایی این موضوع هستند تا شاید بعد از توافقات روند رشد به بازار سرمایه شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:بازار سرمایه نیازمند بهبودشرایط داخلی و همچنین دوری از رانت خواری است تا بتوان شرایط رشد این بازار را مجددا فراهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار