شبکه تلویزیونی الجزیره مدعي شهادت چهار عضو نیروهای حزب الله لبنان در شرق این کشور شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران، الجزیره لحظاتی پیش و در خبری فوری مدعی شد چهار عضو حزب الله لبنان در درگیری با تروریستهای داعش در شرق لبنان کشته و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

این ادعا در حالی است که پیشتر امروز بي بي سي عربي از ناکام ماندن حملات داعش به مواضع حزب الله خبر داده بود.
این شبکه به نقل از منابع وابسته به حزب الله لبنان اعلام کرده بود که اعضای این حزب صبح امروز با حمله اعضای مسلح گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) در مناطق مختلف در کوهستان القاع و رأس بعلبک در نزدیک مرزهای سوریه مقابله کرده اند.

در ارتباط با همین موضوع  و در خبری دیگر شبکه المنار امروز از انهدام پنج دستگاه خودروي داعش ها توسط رزمندگان حزب الله لبنان خبر داد.

این شبکه اعلام کرد رزمندگان حزب الله لبنان پنج دستگاه خودروی نظامی و یک دستگاه بلدوزر تروریستهای د اعشی را در مناطق مرزی سوریه و لبنان منهدم و تلفات و خسارات سنگینی به آنان وارد کردند .

شبکه العالم نیز امروز از پیروزی نیروهای مقاومت لبنان در جنگ با داعش خبر داد و اعلام کرد: رزمندگان حزب الله لبنان علاوه بر آزادسازی دو سوم از بلندیهای القلمون، نود درصد از مواضع جبهه النصره را به تصرف خود درآوردند.
به گزارش العالم ارتش سوریه و مقاومت حزب الله لبنان به پیشرویهای مهمی در القلمون نائل شدند. رزمندگان حزب الله توانستند به آخرین سنگرهای جبهه النصره در بلندیهای جراجیر در القلمون برسند و آنها را عقب برانند. ارتش سوریه و حزب الله لبنان تا کنون توانسته اند بیش از شصت و پنج درصد مناطقی را که در القلمون تحت اشغال گروههای تکفیری بود آزاد کنند. مقاومت حزب الله لبنان علاوه بر آزادسازی دو سوم بلندیهای القلمون، نود درصد از مواضع جبهه النصره را در القلمون به تصرف خود درآورده است.

شبکه المیادین گزارش داد که موفقیت های حزب الله لبنان در نبرد با گروه های تروریستی در مناطق مرزی با سوریه، گروه چهاردهم مارس را در تنگنا قرار داده است.

حسن عبدالله گزارشگر شبکه تلویزیونی المیادین، درباره پیشروی نیروهای حزب الله در مناطق مرزی لبنان و سوریه گفت: با نزدیک شدن اعلام بیرون راندن کامل جبهه النصره در مناطق مرزی لبنان با سوریه، گروه چهاردهم مارس لبنان در تنگنا قرار گرفتند. به نظر می رسد بعضی از گروه های سیاسی لبنان در حال تجدیدنظر در موضع خود در برابر نبرد حزب الله با گروه های تروریستی در این منطقه هستند. حزب الله هشدار می دهد گروه های تروریستی خطری برای موجودیت لبنان هستند به ویژه که داعش حملات جدیدی در راس بعلبک و منطقه القاع در شمال شرق لبنان داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار