بانوی 27 ساله ای كه در یک منزل مسکونی در معرض گاز شهری قرار گرفته و مسموم شده بود با کمک آتش نشانان از این حادثه جان سالم بدر برد.

آتش نشان‌ها دختر جوان را از مرگ حتمی نجات دادندبه گزارش خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به دنبال اعلام استشمام بوی گاز شهری توسط همسایگان به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ نیمه شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 24 را به بلوار ابوذر، بین پل سوم و چهارم اعزام کرد.

حمید محسنی فرمانده تیم آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه بود که هنگام رسیدن آتش نشانان ازداخل راهروی طبقه دوم بوی شدید گاز شهری به مشام می رسید.

وی افزود: نیروهای عملیات به سرعت با بستن شیر اصلی از ادامه انتشاز گاز شهری جلوگیری کردند و سپس با به همراه داشتن یک رشته لوله آب پرفشاربا احتیاط و رعایت تمام نکات ایمنی با باز کردن در های ورودی وارد ساختمان شدند.

محسنی در ادامه اظهار داشت: آنان پس از ورود به داخل یکی از اتاق ها با پیکر نیمه جان بانوی جوانی روبرو شدند که بیهوش در کف اتاق افتاده بود.

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه و هم چنین چگونگی انتشار گاز در محل هم اکنون از طرف کارشناسان آتش نشانی دردست بررسی است، تصریح کرد: مصدوم بلافاصله پس از انجام اقدامات اولیه احیاء تنفسی توسط آتش نشانان به بیرون از ساختمان منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی سریع ساکنان و اقدام به موقع نیروهای آتش نشانی با تایید امدادگران اورژانس، این زن 27 ساله از خطر مرگ جان سالم به در برد و برای ادامه درمان به مرکز درمانی انتقال یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار