حوزه دولت در 24 ساعت گذشته رویدادهایی را پشت سر گذاشته که در زیر می‎خوانید.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حوزه دولت در بیست و چهارساعت گذشته اخبار و رویدادهایی را پشت سر گذاشت که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید.

* باشگاه خبرنگاران: معاون اجرایی رئیس جمهور دولت دهم گفت : ما می‌خواهیم از جهانگیری به اتهام جابه‌جایی اسناد و مدارک و ثبت صندوق به نام خودشان شکایت کنیم زیرا این آقایان به دروغ مدعی هستند که این صندوق دولتی است و ما آن را به دولت برگرداندیم و همین طور اتهامات و ایرادات واهی که دارند انجام می‌دهند، شکایت می‌کنیم تا تکلیف 12 میلیارد تومان روشن شود.

* باشگاه خبرنگاران: سرپرست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: بررسی هشدارها از دهه 40 تاکنون درباره بحران آب ، همه نشان می‌دهد که پیدایش بحران و نپرداختن به راهکارهای مدیریت آن، نه معلول ضعف دانایی، بلکه محصول ناتوانی سیستمی است.

* باشگاه خبرنگاران: مشاور وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در مجلس ششم فعالیت جهاد سازندگی دچار محدودیت شد، گفت: تجربه جهاد سازندگی و افزایش ضریب توسعه کشور در برهه بعد از انقلاب و در زمان جنگ به‌گونه‌ای مؤثر بود که سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد و کشورهای سوسیالیستی خواستار ارائه این الگو شدند.

* باشگاه خبرنگاران: سخنگوی دولت گفت: در ماه مبارک رمضان تغییر ساعت کاری نداریم اما کارکنان دولت این حق را دارند که از مرخصی ساعتی استفاده کنند.

* باشگاه خبرنگاران: تازه‎ترین اخبار بازداشت بقایی در گفت‎وگو با نزدیکان وی/جوانفکر: سفر هفته پیش "محمود احمدی نژاد" به همدان و استقبال بی‌سابقه مردم از ایشان، نمی‌توانست بدون تبعات باشد.

* باشگاه خبرنگاران: سخنگوی دولت گفت: تولید در بخش‌های مختلف در چارچوب سیاست‌ اقتصاد مقاومتی رشد فزاینده‌ای داشت و دولت در واقع یک گام اصلاحی در جهت استفاده منابع برداشت و در راستای بهبود درآمد و درمان جامعه و کاهش هزینه از جیب مردم، منابع را هدفمند در اختیار آنان قرار داد.

* باشگاه خبرنگاران: در آستانه سفر کاروان تدبیر و امید به استان خراسان شمالی، در جلسه ای که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و با حضور شماری از معاونان رییس جمهوری، وزیران، استاندار و مقامهای ارشد این استان برگزار شد، طرح‌ها و پروژه‌هایی که قرار است در استان خراسان شمالی اجرایی شوند، بررسی و بودجه آنها مصوب شد.

* باشگاه خبرنگاران: وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه در «همایش بین المللی آب برای حیات » در تاجیکستان گفت: چالش آب از اصلی ترین چالشهای جهان در دهه آینده است.

* باشگاه خبرنگاران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمامی مطبوعات کشور با هر گرایش و سلیقه ای در بیان مطالبشان آزاد هستند مگر آن که مخل مبانی اسلام و قانون اساسی باشند.

* باشگاه خبرنگاران: وزیر صنعت، معدن و تجارت در سی‌امین جلسه شورای سیاستگذاری خودرو با اشاره به ایجاد سیستم‌های یکپارچه نظام کیفی تأکید کرد: ما باید با حفظ اصول رقابت در واحدهای تولیدی شرایطی فراهم کنیم تا همزبانی و یکپارچگی در ارزیابی قطعه‌سازی و به دنبال آن صنعت خودروسازی کشور داشته باشیم

* باشگاه خبرنگاران: وزیر بهداشت با بیان اینکه در اجرای بهتر طرح تحول نظام سلامت باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا فضای امید به یأس تبدیل نشود افزود: اگر نگاه همه، به سازندگی در کشور است به ایجاد فضای امید نیاز داریم که این فضا جز با اعتماد محقق نمی شود.

* باشگاه خبرنگاران: وزیر نفت گفت: به بسیاری از تاکسی ها سهمیه اختصاص می یافت اما برخی از آنها مصرف نمی کردند و آن را می فروختند و همین شرایط در اقتصاد آن بخش اختلال ایجاد می کرد.

* باشگاه خبرنگاران: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از مصوبات خوب دولت در شناسایی کانون های گرد و غبار و مقابله با این پدیده در کشور خبر داد.


* باشگاه خبرنگاران: رئیس کل بانک مرکزی گفت: با مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار تمام بانک ها می توانند با توجه به منابع مالی خود بدون پس انداز تا سقف 60 میلیون تومان به متقاضیان خرید خانه تسهیلات پرداخت کنند.

* باشگاه خبرنگاران: وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خراسان رضوی ضمن دستور آغاز عملیات اجرایی ساخت آزادراه مشهد-نیشابور-سبزوار با هزینه 2500 میلیارد تومان اظهار داشت: این قطعه از آزادراه حرم تا حرم به طول 223 کیلومتر چهار سال دیگر به اتمام می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار