فرماندار عجب شیر از اختصاص 62 میلیارد و 755میلیون ریال برای طرح‌های عمرانی این شهرستان خبر داد.

اختصاص 62میلیارد و 755میلیون ریال برای طرح‌های عمرانی شهرستان عجب شیربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز ،ابراهیم طاهری در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان عجب شیراظهار داشت: با اعتبار اختصاص یافته امسال 67 طرح عمرانی در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: بیشترین اعتبار استانی امسال عجب شیراز محل تملک و دارایی‌های استان برای طرح‌های نیمه‌تمام هزینه می‌شود.

فرماندار شهرستان عجب شیر با بیان اینکه عجب شیر درنظارت پروژهای عمرانی شهرستان مقام نخست استانی کسب کرده افزود: همه مسئولان شهرستان باید باجدیت بحث نظارت بر پروژه های عمرانی حوزه کاری خود را دنبال کنند و از نزدیک درجریان روند کارها قرار بگیرند.

وی در ادامه در خصوص اعتبارات اختصاص یافته در شهرستان عجب شیر از همه مدیران شهرستان خواست که در خصوص افزایش تخصیص اعتبارات با مدیران کل استانی ارتباط بیشتری داشته باشند.

طاهری تاکید کرد: مدیران شهرستانی باید اعتبارات خود را فراتر از متوسط استانی در نظر بگیرند تا روند روبه رشد و مطلوب پروژه ها به سرعت انجام پذیرد.

معاون امور زیربنای و کمیته برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه اعتبار‌ امسال تملک و دارایی‌های استان را 2 هزار و 160 میلیارد ریال اعلام کرد .

قدرت راشدی با بیان اینکه اعتبارات در راستای سند توسعه هر شهرستان که موجب توسعه وآبادانی آن شهرستان می شود توزیع شده افزود:اعتبارات در دولت تدبیر وامید واقعی دیده می شود و با توجه به مشکلات مالی وکم بوجه دولت باید مسوولان دولت تدبیرو امید با مدیریت وتدبیر این امکانات کم را مدیریت ودر راستای عمران آبادی شهر واستان قدم بردارند.

راشدی با اشاره به اینکه 88 درصد اعتبارات مربوط به ماده ۱۸۰ درعجب شیر در سال گذشته تخصیص یافته است افزود: بوجه امسال استان محدود است وتقسیم اعتبارات با اولویت دار بودن طرح های نیمه کاره وضروری با نیاز شهرستان ها انجام گرفته شده است وهیچ گونه تغییرات دراعتبارات پروژه ها انجام نخواهد شد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.