ابراز انزجار اساتيد و طلاب حوزه علميه امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشريف نسبت به اهانت و جسارتی كه به دبیر شورای نگهبان شد.

اساتيد و طلاب حوزه علميه امام‌مهدی(عج ) اهانت به دبیر شورای نگهبان را محکوم کردندبه گزارش  خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، ابراز انزجار اساتيد و طلاب حوزه علميه امام مهدی عجل‌الله تعالي فرجه الشريف نسبت به اهانت و جسارتی كه به دبیر شورای نگهبان شد. 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

محضر مبارک مجاهد نستوه، عالم عامل، فقيه صمدانی، حضرت آيت‌الله حاج شيخ احمد جنتی (مدظله العالی)

دبير شورای نگهبان

سلام علیکم

بسي خرسنديم در حوزه­‌های علميه تشيّع، فرهيختگان و مجاهدان زاهدی چون امام راحل عظيم الشأن اعلي الله مقامه الشريف و شاگردانی عالم و زاهد و فقيه و مجاهد چون وجود نازنين جناب مستطاب­عالی كه زبان گوياي­تان چون اباذر اعلي الله مقامه الشريف و شجاعت بی‌بديل­تان چونان مالك اشتر اعلی‌الله مقامه الشريف و در زهد و تقوی و اخلاق چون ميثم تمّار اعلی الله مقامه الشريف و در بصيرت چون جناب عمّار اعلی الله مقامه الشريف می‌باشد، پرورش يافته‌اند.

جنابعالی كه بحمدلله از اول نهضت امام راحل عظيم­الشأن اعلي الله مقامه الشريف تا لحظه عروج آن روح ملكوتی، و پس از آن در تحت ظل ولايت امام المسلمين حضرت امام خامنه‌­ای ادام الله ظله الوارف علي رؤس المسلمين ثابت قدم بوده و مدافع راستين ولايت الله كه قِسمي از آن ولايت مطلقه فقيه می‌باشد، هستيد. همان­گونه كه امام راحل عظيم الشأن­مان اعلي الله مقامه الشريف فرمودند: ولايت فقيه همان ولايت رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم است، كه طبعا ولايت رسول الله صلی الله عليه و آله وسلم، ولايت الله جل عزه است و نتيجتاً ولايت فقيه ولايت الله جل عزه است.

دشمنان ولايت‌الله هميشه با راست­قامتان تاريخ كه مدافع ولايت می‌باشند سرِ ستيز داشته و دارند، لذا در اين انقلاب با عظمت و اين نظام مهدوی از اول پيروزی انقلاب تا به حال مشاهده نموديم كه يك روز بی‌خردان، سخنرانی شهيد مظلوم آيت‌الله دكتر بهشتی اعلي الله مقامه الشريف، رفيق ديرين شما را «هو» كردند و امروز مع الأسف مي­‌بينيم بداخلاقان و نااهلاني كه امام راحل عظيم الشأن مان اعلي الله مقامه الشريف فرمودند: نگذاريد اين انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيافتد؛ همان كساني كه در فتنه 78 و 88 معركه گردان و يا سربازان پياده نظام دشمن بودند و امروز با گرفتن منصب‌هايی وجود نازنين و بی‌ديل­تان را تاب نياورده و شما كه بالجد، يكّه تاز حمايت از ولايت و امام المسلمين حضرت امام خامنه‌­ای مدظله العالي می‌باشيد را بي­شرمانه در جايگاه­‌ها و مناصب دولتي «هو» مي­‌كنند و حضرت­عالي چقدر زيبا با حلم و صبرو بردباري خود كه چندين بار، شما را، كه نه، بلكه خودرا «هو» كردند و طينت پليد خويش را نشان دادند، پاسخي زيبا و اخلاق مدارانه به داعيه داران گفتمان خرد و عقلانيت و تدبير، داديد.

با قاطعيت عرض می‌­كنيم كه انصافاً بي‌بديل هستيد، همان طور كه قرآن كريم و مجيد الهي، رضوان و جنات را در آيات الهي­اش تكرار کرده است، ولي جنّتی در قرآن كريم، يك بار بيشتر نيامده و آن متعلق به نفس مطمئنه است و شما نشان داديد كه مصداق نفس مطمئنه هستيد.

رفتار و منش الهي شما همچون قاطعيت­تان، هردو نشان از بي­‌همتا بودن شماست. حضرت آيت‌الله مجاهد، فقيه گران­مايه، شما می‌­توانستيد بعد از رحلت امام عظيم الشأن اعلي الله مقامه الشريف، مانند ديگر دوستان هم دوره­ای خود، رداي مرجعيت به تن نماييد، ولی براي دفاع از امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف و نائب امام زمان، از همه چيز گذشتيد و خود را سربازی كوچك برای اين نظام مهدوی و نائب الإمام حضرت امام خامنه‌ای ادام الله ظله الوارف علي رؤس المسلمين قرار داديد و اين خود نشان از تقوی و زهد و پارسايي و دوري از خواسته های نفسانی در وجود نازنين حضرت عالي می‌باشد.

ما اساتيد و طلاب حوزه علميه امام مهدی عجل الله تعالي فرجه الشريف (حكيميه) به همراه مديريت و بالأخص توليت معظم حوزه، حضرت آيت‌الله قرهي ادام الله عزه الشريف، ضمن حمايت از مواضع روشنگرانه شما، نسبت به اهانت و جسارتی كه به ساحت گرامي­تان شده است ابراز انزجار نموده و طول عمر با عزت، توأم با صحت برای حضرتتان از درگاه ايزد منان در خواست می‌نماييم.

ضمناً انتظار داريم اعاظم و بزرگان حوزه نسبت به اين جسارت سكوت نكرده، ضمن موضع گيری انقلابی و الهی، درخواست برخورد جدی با عاملان اين هتاكی را بنمايند.

كثّرالله امثالكم و ادام الله ظلكم
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته

توليت، مديريت و اساتيد و طلاب حوزه علميه امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشريف


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار