باند فرود بالگرد ویژه اورژانس هوایی در محوطه بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران باند فرود بالگرد ویژه اورژانس هوایی با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال در محوطه بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون راه اندازی شد.

رییس بیمارستان ولی عصر (عج) کازرون با بیان اینکه با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال راه اندازی شده است افزود: این باند اورژانس هوایی کازرون بعد از اجرای طرح تحول سلامت و ضرورت انتقال سریع بیمار از این طریق به شیراز راه اندازی شد.

عبدالخالق کشاورز ادامه داد: قبل از این، بیماران اورژانسی به دلیل نبود امکانات برای فرود بالگرد در محوطه بیمارستان با آمبولانس به یکی از استادیوم های شهر اعزام و از آنجا با بالگرد به شیراز منتقل می شدند که این امر مشکلاتی را برای بیماران به همراه داشت.

کشاورز افزود: مساحت این باند هزار و 200 مترمربع است.

وی بیان کرد: با امکانات فعلی بیمارستان، اعزام بیماران به شیراز از 40 بیمار به 27 بیمار کاهش یافته و از این تعداد پنج تا 10 بیمار در موارد ضروری با اورژانس هوایی انتقال داده می شوند.

این مسئول ادامه داد: از آنجا که در استان فارس اورژانس هوایی در شب آزمایش شده بیمارستان کازرون هم با در اختیار داشتن امکانات موجود آماده اعزام بیمار در در مواقع ضروری و در شب است.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.