دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس اعلام کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت سالروز جهانی مواد مخدر در شيراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، محمدرضا ابراهیمی با اعلام اين خبر، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره كل ورزش و جوانان فارس و ساير دستگاه‌هاي عضو، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در 22 خرداد ماه به مناسبت ايام سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهر شيراز با شعار «جامعه سالم عاري از اعتياد» برگزار می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس در ادامه نقش ورزش را در مبارزه با مواد مخدر مهم برشمرد و بیان کرد: ورزش می‌تواند تأثیر بسزایی در امر مبارزه با پديده شوم مواد مخدر و ارتقای سلامت جامعه داشته باشد و باید با فرهنگ‌سازی و با گسترش ورزش همگانی در مقابله با مُعضل اعتیاد گام برداریم.

محمدرضا ابراهیمی خطاب به دست اندرکاران عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: باید با برنامه‌ریزی و با عزمی راسخ به اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر پرداخت تا ان شاءاله شاهد کاهش اعتیاد در سطح جامعه باشیم.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شیراز روز جمعه 22 خرداد ماه ساعت 6 و 30 دقیقه صبح از مقابل بيمارستان شهيد چمران تا بيمارستان مركزي شيراز (MRI) واقع در بلوار شهيد چمران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.