حسن میرقائبی دیروز با ارائه استعفا نامه خود به صورت کتبی از سمتش کناره گیری کرد.

آذرپی الفبای ژیمناستیک را نمی‌داندحسن میر قائمی در  گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بارها درباره مشکلات  وضعف های موجود در تمرینات تیم ملی با درویش زاده رئیس فدراسیون صحبت کردم اما ایشان توجه زیادی نمی‌کردند و می‌گفتند کمی صبر کنید اما دیگر نمی‌توانم به این وضع ادامه دهم و استعفای خود را ارارائه کردم و نمی‌دانم با آن موافقت شده یانه.

 قائمی در پاسخ به دلایل استعفایش گفت: مشکل اصلی من با محمد آذرپی‌ سرمربی است او الفبای ژیمناستیک را نمی‌داند حتی نام حرکات را بلد نیست و هیچ آشنایی با علم روز ژیمناستیک ندارد.

آذرپی به عنوان سرمربی نمی‌تواند برنامه ریزی درستی برای تیم داشته باشد و شیوه‌های تمرینی او در اردو غیر علمی است و حتی اجازه نمی‌دهد به او کمک کنیم .

وی ادامه داد: از زمان سرمربیگری محمد آذرپی‌،ژیمناستیک ایران بسیار افت کرده است به طوری که در سال‌های قبل امتیاز مجموع شش اسباب ما از 84 به 79 رسیده که این واقعا فاجعه است در دوران ایشان برد که احسان خدادادی‌ و محمد رمضانپور برای ادامه کار خود به کشورهای دیگر مهاجرت کردند ایشان توجهی به ژیمناستیک کاران ملی‌پوش شهرستانی ندارند و فقط به ملی‌پوشان تهرانی اهمیت می‌دهند.

 قائمی ادامه داد: سن ایشان برای سرمربیگری تیم بالاست و توانایی هدایت آن را ندارد و در مسائل بسیار تکروی می ‌کنند با وجود این مسائل ترجیح دادم از سمتتم کنار بروم چون احساس می ‌کنم نمی توانم برای تیم ملی کشورم مفید باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار