نماینده پارلمان اروپا خانم اسخاکه شاید تصورش را هم نمی کرد که بعد از حضور در ایران، فضای سیاسی و مجازی ما تا این حد دچار التهاب شود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، بعد از دیدار نماینده اروپا با رئیس مجلس ایران پوشش خانم اسخاکه انتقاد های زیادی را به همراه داشت تا جایی که به یک دعوای مجازی بین نمایندگان مجلس و کاربران از طیف های مختلف تبدیل شد.

پست های اینستاگرامی نمایندگان به حدی پیش رفت که کاربران به جای مطلع شدن از نطق های مجلسی باید شاهد دعواهای ادامه دار ایشان در اینستاگرام باشند.نکته قابل تامل در این فضا این است که کامنت ها و نظرات نشان می دهد کاربران با دنبال کردن این گونه مطالب به جان یکدیگر افتاده اند.اما اگر کمی هوشیارانه به موضوع نگاه کنیم متوجه می شویم نماینده پارلمان اروپا، چه عمدا و چه غیر عمدی به هدفش رسیده است و این را می توان از پست های توئیترش متوجه شد که قصد داشته چه جنجالی به پا کند و با چه هدفی با این پوشش ظاهر شده است.

لطفا ادامه ندهید


حال نمایندگان محترم مجلس اگر قصد دارند در جامعه و فضای مجازی آرامش وجود داشته باشد پیشنهاد می شود دیگر در این مورد پست نگذارند و پیگیری مشکل را به وزارت خارجه بسپارند.


آقای کوچک زاده ادامه ندهید//////در حال کار


آقای کوچک زاده ادامه ندهید//////در حال کار



گزارش از: کریمی صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار