چاوشی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

تصویب الکترونیکی شدن انتخابات/ استقرار 6حوزه انتخابی در استان تهران

معاون سیاسی استانداری تهران و رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: الکترونیکی و ماشینی شدن انتخابات به تصویب دولت رسیده و با تبلیغات زودرس بعضی افراد در انتخابات برخورد قانونی خواهد شد.

الکترونیکی شدن انتخابات در اسفند ماه/ استقرار 6حوزه انتخابی در استان تهرانبه گزارشخبرنگار شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید شهاب چاوشی معاون سیاسی و استانداری تهران در حاشیه نخستین نشست فرمانداران و مدیران ستاد انتخابات استان تهران درجمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: مشروعیت جمهوری اسلامی منبعث از رای مردم و انتخابات یکی از مراحل تاثیر گذار در این مشروعیت سیاسی است.

وی با اشاره به اینکه اسفند ماه  شاهد یک انتخابات با شکوه هستیم افزود: باید انتخابات کاملا روشن و شفاف برای مشارکت اکثریت مردم اجرا شود و با توجه به اینکه الکترونیکی و ماشینی شدن انتخابات به تصویب دولت رسیده کل استان تهران برای مشمول این تصمیم دولت برای کاهش هزینه‌های سیاسی و اجتماعی در امر انتخابات برای شفافیت هرچه بیشتر قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی استانداری تهران و رئیس ستاد انتخابات استان تهران در خصوص تعداد ستادهای انتخاباتی یادآور شد: ما در سطح استان با احتساب شهر تهران 6حوزه انتخابی خواهیم داشت و مجموعا حدود 6هزار و 400 شعبه اخذ رای در این حوزه‌ها برپا خواهد شد و تعداد قابل توجهی از افراد را در قالب هیئت‌های اجرایی اعم از نیروهای مردمی، اعضای شعب و صندوق‌ها که 70هزار نفر پیش بینی می‌شود که برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر انتخابات به خدمت خواهیم گرفت.

چاوشی گفت: تلاش وزارت کشور بر این است که انتخابات الکترونیکی و ماشینی را در سطح استان تهران در صورت وجود اعتبارات لازم داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص تبلیغات زودرس برخی افراد در انتخابات افزود: ما این موارد را رصد و گزارش خواهیم کرد و در هیئت‌های اجرایی نیز این موضوع بررسی می‌شود که در نهایت در تایید صلاحیت کاندیداها و یا نتایج آراء آنها بی تاثیر نیست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار