محمدمراد رئیسی اردلی به عنوان مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارشگروه استانهای باشگاه خبرنگاران، استاندار چهارمحال و بختیاری در حکمی محمدمراد رئیسی اردلی را به عنوان مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات این استان منصوب کرد.

در حکم قاسم سلیمانی آمده است: با عنایت به عزم و اراده و تأکیدات ریاست جمهوری در برگزاری هر چه باشکوه تر و قانون مدار انتخابات، به موجب این حکم، جنابعالی را با حفظ سمت، به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب می کنم.

امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید، با انجام تمهیدات لازم و ضروری، جهت برگزاری انتخابات شکوهمند در شأن مردم بزرگوار این استان که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس برابر قانون و در فضایی توأم با حفظ نشاط و آرامش، اهتمام کرده و با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت ها، ضمن هماهنگی و همکاری با رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، در انجام وظایف محوله موفق باشید.

محمدمراد رئیسی اردلی، هم اکنون مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به طور همزمان، در روز جمعه هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.