سرپرست تیم ملی تیر و کمان دانشجویان گفت: حضور حداکثری کشورهای عضو یونیورسیاد دانشجویان نشان دهنده سطح بالایی این مسابقات است.

6 کماندار به مسابقات یونیورسیاد اعزام خواهند شد
کاظم‌پور سرپرست تیم ملی تیر وکمان دانشجویان در گفتگو با خبرنگارسایر حوزه‎ها  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کره جنوبی اینبار میزبان مسابقات یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان است و حضور حداکثری کشورهای عضو این یونیورسیاد نشان از سطح بالای این دوره ازرقابت‏‎ها دارد.

وی ادامه داد: ما 2 مرحله اردوی انتخابی در اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه سال جاری انجام دادیم، البته قبل از این جلسات هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و نخستین تفاهم‌نامه مبنی بر همکاری‌های مشترک بین ما و دانشگاه‌ها امضاء شد تا بتوانیم بهترین بازیکنان را در اختیار بگیریم.

کاظم‌پور  تصریح کرد: خروجی انتخابی‎های اسفند فروردین ماه 94 به اردوی فعلی دعوت شدند، در حال حاضر بازیکنان در زمین شماره 2 سایت تیراندازی با کمان زیر نظر کریمی سرمربی تیم ملی به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

سرپرست تیم ملی تیر و کمان دانشجوایان عنوان کرد: در پایان اردوی تدارکاتی و در مرحله پایانی، 3 کماندار دختر و پسر به فیزو معرفی خواهند شد تا در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی اظهار کرد: این دوره از مسابقات یونیورسیاد دانشجویان با "رنک یک" محاسبه می‌شود.

بر همین اساس از اهمیت بالایی برای ورزشکاران و کشورهای شرکت کننده در این مسابقات برخوردار است.

وی بیان داشت: مسابقات یونیورسیاد هر 4 سال یکبار، با بیشترین شرکت کننده در این مسابقات شرکت می‎کنند تا جایگاه خود را ارتقا دهند.

کاظم‌پور خاطر نشان کرد: ما امسال از دانشگاه‎های مختلف از جمله دانشگاه‌های علامه طباطبایی، آزاد، جامع علمی کاربردی و چند دانشگاه دیگر ورزشکار جذب کردیم و امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه را با این تعداد ورزشکار کسب کنیم.

گفتنی است مسابقات یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از 12 تا 23 تیر ماه در گوانگجو کره جنوبی برگزار می‎شودکه  تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان کشورمان نیز 8 تیرماه به این دوره از رقابتها اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.