معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه گروه چهارده مارس باید برای پایان دادن به خلاء قانونی موجود با ریاست جمهوری میشل عون موافقت کند گفت لبنان جز با توافق و همدلی از بحران بیرون نخواهد آمد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری النشره لبنان، شیخ نعیم قاسم در مراسمی در شهر بعلبک گفت: به نظر نمی رسد که تا یک سال آینده حل و فصلی برای بحران های منطقه ایجاد شود. واقعیت های موجود ایجاد تنش و درگیری بیشتر است و کسی بر کسی دیگر غلبه ندارد. غرب نیز در این خصوص سرگردان است و نمی داند که چگونه راه حل مناسبی پیدا کند. غرب در ایجاد بحران ها موفق عمل کرد، اما در پایان دادن به بحران ها ناموفق بوده است.

وی گفت: وضع لبنان جز با توافق و همدلی به ویژه درخصوص مسائل اصلی درست نمی شود و باید درباره مسائل اساسی تفاهم حاصل شود.

شیخ نعیم قاسم گفت: ما به نبرد در حومه عرسال برای ریشه کن کردن تروریسم از این منطقه ادامه خواهیم داد، اما مسئولیت عرسال برعهده دولت است و باید به مسئولیتش در این خصوص عمل کند.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه درخصوص انتخاب رئیس جمهور لبنان نیز گفت: طرف دیگر [چهارده مارس] دو گزینه در پیش دارد، یا باید با ریاست جمهوری میشل عون رئیس جریان تغییر و اصلاح موافقت کند یا اینکه کشور همچنان تا زمان نامشخص در خلاء ریاست جمهوری بماند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار