رئیس‌جمهور فراری یمن در اظهاراتی بی‌اساس ادعا کرد ایران از آغاز در آشوب‌های یمن دخالت داشته و مداخله این کشور از حضور القاعده در یمن خطرناکتر است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "العربیه"؛ "عبد ربه منصور هادی،" رئیس جمهور فراری یمن در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی، تصمیم پادشاه عربستان و سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر دخالت در امور یمن را ستود.

او در اظهاراتی بی اساس مدعی شد ایران با طرح پیشنهادی شورای همکاری مخالف بود و از آغاز در آشوب های یمن و تبدیل آن به جنگی داخلی دست داشته است.

منصور هادی در ادامه ادعاهای واهی خود افزود: ایران به شیوه ای هدفمند و سیاستمدارانه علیه دولت یمن فعالیت می کند و این اقدام ایران از اقدامات القاعده در یمن خطرناک تر است.

او با اشاره به اینکه دولت مستعفی یمن دیدارهایی را در این خصوص با طرف ایرانی در عمان داشته ادعا کرد: هیئتی از جانب "علی عبدالله صالح" رئیس جمهور پیشین یمن به منظور هماهنگی با ایرانی ها به طهران سفر کرده است.

"منصور هادی" در پایان "علی عبدالله صالح" را مشاور سیاسی جنبش انصارالله خواند و افزود: صالح در 10 موضع با شبه نظامیان حوثی اتفاق نظر دارد  و مهم ترین آن این است که او مرجعیت سیاسی را به عهده گیرد و مرجعیت دینی بر عهده "عبدالملک حوثی" باشد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
nader
۰۱:۳۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
تو یه خیانتکار وجنیاتکار به تمام معنا هستی میخواهی با این حرفهات بار را از دوش خودت برداری ولی منتظر انتقام از طرف یمنیها باش
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۵:۵۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
همینه که هس داداشششش
آخرین اخبار