سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: حضور تیم ملی تنها موردی است که به آن بی توجهم زیرا در حال حاضر مسئولیت زیادی بر دوش دارم و تنها اصرار مسئولان باعث شد تا به فکر همکاری بیفتم.

وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با خبرنگار  فوتسال و فوتبال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: در طول مدت شروع تمرینات بدنسازی به اهداف پیش بینی شده رسیدیم و خوشبختانه مصدوم نداشتیم البته از روند کیفی تمرینات راضی نبودم که دلیل آن هم غیر حرفه‌ای بودن بازیکنان فوتسال ایران است. 

به تنها موردی که فکر نمی‌کنم، تیم ملی است/ تاسیسات روزهای سختی در پیش دارد
 
حتی ناظم الشریعه، هاشم زاده و پیروردی نیز در جریان اردوها از غیر حرفه ای بودن ملی پوشان ناراضی‌اند، بازیکن غیر حرفه‌ای فقط در زمان رقابت‌ها آماده است و به محض اتمام رقابت‌ها از دوران اوج خود فاصله بسیاری می‌گیرد با این شرایط بازگرداندن بازیکن در طول دوره بدنسازی به وضعیت ایده آل کار دشواری است و احتمال مصدومیت را هم افزایش می دهد که با آن رو به رو هستم، اما خوشبختانه از آغاز تمرینات تاسیسات مصدومی نداشته و امیدوارم دو روز آینده نیز با همین روند طی شود.
 
وی افزود: پس از اتمام تمرینات بدنسازی و شروع کار فنی تیم و به دلیل نزدیکی به ایام مبارک ماه رمضان در کیش اردو می‌زنیم تا بازیکنان فرصت خوبی برای ریکاوری داشته باشند به جز کیش هم هیچ برنامه اردویی برای خارج از تهران و ایران نداریم البته نباید از این موضوع چشم پوشی کرد که تاسیسات روزهای سختی در پیش دارد و باید به عنوان نماینده کشورمان نمایش قدرتمندی برابر رقبا داشته باشیم.
 
شمسایی در خصوص پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی اذعان داشت: به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم پیشنهاد حضور در تیم ملی و کار در این تیم است حتی می‌توانم بگویم سرمربیگری تیم ملی هیچ اهمیتی ندارد، اما این حرف به معنی بی‌ارزش بودن تیم ملی نیست بلکه شخصی هستم که همیشه به اصول و برنامه‌ها پایبندم و تا زمان انجام کاری نرسد پا به میدان نمی‌گذارم، پس در حال حاضر تیم ملی را نادیده می گیرم و به تیم تاسیسات که نسبت به آن متعهد هستم می اندیشم.
 
از سوی دیگر  من اصراری برای حضور در تیم  ملی نداشتم و پیشنهاد و پا فشاری مسئول کمیته فوتسال باعث شد بخواهم به صورت مقطعی در تیم ملی باشم که پس از حواشی ایجاد شده از همین اعلام حمایت نیز منصرف شدم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار