معاون آموزشی وزارت بهداشت از ساخت 5 بیمارستان توسط دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به فرصتی که وزارت بهداشت و درمان به این دانشگاه داده است، خبر داد.

محمد باقر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران در خصوص تمهیداتی که دانشگاه آزاد با توجه به فرصتی که وزارت بهداشت به آنها داده است توضیح داد و گفت: با توجه به الزاماتی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد کرده است، ساخت 5 بیمارستان آموزشی را در دست دارند. 

وی گفت: تمام رشته‌های پزشکی و زیر مجموعه پزشکی که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد توسط وزارت بهداشت مورد بررسی قرار گرفته است و در بخش‌هایی که نقایصی وجود دارد، زمان بندی مشخص ملزم به رفع آن نقایص شده‌اند. 

لاریجانی گفت: دانشگاه آزاد موظف به اصلاح فیلد بالینی که بخش مهمی از آموزش پزشکی است، می‌باشد. ضمن اینکه با تجهیز 5 بیمارستان و تجهیز بیمارستان‌های دیگر زیر مجموعه این دانشگاه طی سنوات آینده به اصلاح هر چه بیشتر فیلد بالینی کمک خواهند کرد. 

وی در خصوص مشکلات کارورزی دانشجویان در برخی مراکز دانشگاه آزاد گفت: بر اساس گزارشی که از دانشگاه آزاد وجود دارد، قرار دادهای جدیدی که دانشگاه آزاد انعقاد کرد در حال فعال تر کردن سیستم آموزش این دانشگاه است ضمن اینکه در خصوص بیماستان قشم باید گفت این بیمارستان در حال تجهیز شدن است.

وی افزود: بین دانشگاه بندر عباس و دانشگاه قشم همکاری‌هایی برای پذیرفتن تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد که حدودا 30-40 نفر هستند صورت گرفته است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار