رییس هیئت جودو استان تهران گفت: جودو متعلق به یک گروه،لباس و فرد خاصی نیست و همه می‌توانند در آن حضور پررنگ داشته باشند.

بلوطی: جودو متعلق به یک گروه خاص نیستداود بلوطی رییس هیئت جودو استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسیون جودو برای نجات جودو از وضعیت موجود تصمیم گرفت که پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمان‌پروری را فعال کند. در همین راستا استارت این کار از پایتخت زده شد و اولین پایگاه استعدادیابی در باشگاه برق تهران افتتاح شد.

وی در ادامه افزود: در مراسم افتتاح رییس و دبیر فدراسیون جودو هم حضور داشتند که با حضور 80 جودوکار نونهال و نوجوان، باشگاه برق تهران به عنوان اولین پایگاه قهرمان‌پروری و استعدادیابی جودو کشور افتتاح شد و در این مراسم رییس فدراسیون قول داد تا کمکهای فنی تدارکاتی را برای ارتقا جودو به این پایگاه‌های استعدادیابی انجام دهد.

رییس هیئت جودو استان تهران تاکید کرد: طی برنامه‌ریزیهای انجام شده قرار شد چند پایگاه قهرمانی دیگر در تهران راه‌اندازی کنیم که این پایگاه‌ها نهایتا تا یک ماه دیگر افتتاح خواهند شد. پایگاه‌های دیگر در نازی‌آباد، آریو مصلی‌نژاد شهری ری، علی حیدر در خزانه، شهر قدس و اسلامشهر نیز در زمانبندیهای مختلف افتتاح و آغاز به کار خواهند کرد.

بلوطی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلال امسال را سال همدلی هم زبانی نام گذاری کردند که امیدوارم اهالی جودو بتوانند صحبتهای مقام معظم رهبری را الگو قرار داده و ما هم بتوانیم این همدلی و هم زبانی را در جودو پیاده کنیم و در عمل آن را به همه نشان دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جودو متعلق به یک گروه خاص، یک لباس خاص و یا یک فرد خاص نیست و همه می‌توانند در آن حضور داشته و به این ورزش المپیکی کمک کنند و انشا‌الله همه اهالی جودو دست در دست هم بدهند تا جودو از این وضعیت خارج شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار