طبیبی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

محاسبه افزایش حق بیمه تاکسیرانان با نرخ تورم

رئیس اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور گفت: با توجه به افزایش نرخ سوخت و حذف سهمیه، مشکلاتی برای تاکسیرانان بوجود آمده و بر همین اساس به دنبال ایجاد بسته حمایتی از رانندگان هستیم.

تشیعی//تاپ 1 ساعت 2 عصر سه شنبه// محاسبه افزایش حق بیمه تاکسیرانان با نرخ تورمطبیبی رئیس اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: حق بیمه رانندگان تاکسی ها اخیرا افزایش نیافته و فقط برای یکبار در ابتدای سال با توجه به نرخ تورم افزایش یافته است.

وی در ادامه بیان کرد: 50 درصد از حق بیمه توسط دولت و 50 درصد توسط تاکسیرانان پرداخت می شود که در سال گذشته سهم هرکدام حدود 88 هزار تومان بوده که با توجه به نرخ تورم، این عدد به 100 هزار تومان افزایش یافته است.

طبیبی در ادامه افزود: یکی از دلایل عدم پرداخت حق بیمه تاکسیرانان از سال گذشته، کاهش منابع درآمدی از سوی دولت بوده که هم اکنون در حال واریز است.

رئیس اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور در پایان اذعان کرد: با توجه به افزایش نرخ سوخت و به دنبال آن حذف سهمیه، مشکلاتی برای تاکسیرانان بوجود آمده و بر همین اساس به دنبال آنیم تا بسته حمایتی برای رانندگان ایجاد کنیم و این موضوع در حال بررسی و کار کارشناسی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تاکسی ، حق بیمه ، شهر تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یحیی نجفی
۱۸:۳۷ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
باسلام. یکی نیست ب داد ما برسه. اخه پیکانی که هر 100کیلومتر توی شهر 15تا20لیتر بنزین مصرف میکنه. چطور من تاکس دار که تواین گرما هرچه در میارم یاخرج بنزینه یا خرج روغن و .... چرا دولت محترم فکری ب حال ماشینهای فرسوده ما نمیکنه. این ماشینهای نو که میدن تا چند سال باید کار کرد تا قسط رو داد. فکر کردی عمر مفید تاکسی توی دنیا چقدره. خدایی عمر مفیده ماشین تمام میشه ولی قسط هایش هنوز مانده. چرا باید دولت ماشینهای مصرف بالا رو ب مردم بده. اگه ماشینهای مصرف پایین و ب روز ب قیمت خرید. کارخانه خارجی ب تاکسی دارها بده .و روش کمرکی نخوره همون مصرف پایین بنزین سود گمرکی اش را جبران نمیکنه.
آخرین اخبار