معاون پشتیبانی صندوق رفاه وزارت علوم گفت: آموزش عالی رشد بسیار خوبی داشته ولی خوابگاه‌ها از امکانات رفاهی خوبی برخوردار نیستند و 100 هزار نفر دانشجو در خوابگاه‌های دانشجویی کمبود جا دارند.

تقی زاده معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: آموزش عالی رشد کمی بسیار خوبی داشته ولی رشد امکانات رفاهی همراه با رشد کمی نبوده است و 100 هزار نفر در خوابگاههای دانشجویی کمبود جا دارند. 

وی تاکید کرد: صندوق رفاه وزارت علوم با بررسی‌هایی که انجام داده است متوجه این مسئله شده دانشجویانی که از تمام دانشگاه‌ها در بیرون از خوابگاهها خانه اجاره کرده‌اند، 50 هزار دانشجو در نوبت خوابگاه قرار دارند، ولی استاندارد به صورت 100 هزار نفر دانشجو است. 

تقی  زاده تصریح کرد: بسیاری از این دانشجویان نتوانسته‌اند این شرایط را تحمل کنند و به شهرهای خود بازگشته‌آند زیرا خوابگاه‌های دانشجویی از استاندارد لازم برخوردار نیستند که امیدواریم به کمک مشکلات خوابگاه‌ها را به حداقل برسانیم. 

معاون پشتیبانی و منابع انسانی صندوق رفاه وزارت علوم عنوان کرد: در واقع می‌توان گفت در خوابگاه ها بالغ بر 50 هزار تخت، کمبود ظرفیت داریم و باقی مانده افراد نیز که در خوابگاه‌ها اسکان دارند، از اسکان استانداردی برخوردار نیستند و بیش از ظرفیت در اتاق‌های خوابگاهی اسکان یافته‌اند.




انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار