توپخانه ارتش عربستان شب گذشته پایگاه های مرزی یمن را بمباران کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، توپخانه ارتش عربستان شب گذشته همزمان با حملات جنگنده‌های ائتلاف، پایگاه‌های انصارالله را در مناطق مرزی هدف حمله قرار داد.

برخی منابع نظامی یمن اعلام کردند توپخانه ارتش عربستان پایگاه های انصارالله را در امتداد نوار مرزی منطقه میدی و گذرگاه مرزی حرض در استان حجه گلوله باران کرد.

این منابع اعلام کردند: حملات توپخانه ای عربستان همزمان با پرواز گسترده بالگردهای آپاچی این کشور در امتداد مناطق مرزی و حملات جنگنده های ائتلاف به پایگاه های انصارالله انجام شد.

جنگنده‌های ائتلاف همچنین به پایگاه های انصارالله را در منطقه "وادی ظهر" در شهر "همدان" واقع در استان صنعا و منطقه "آل عمار" در استان صعده حمله کردند. ائتلاف سعودی حملاتی نیز به مناطق شمالی شهر عدن در جنوب یمن انجام دادند. در صنعا نیز هواپیماهای ائتلاف برخی پایگاه های انصارالله را بمباران کردند.

منابع محلي و شاهدان عینی گزارش دادند جنگنده های عربستان در ادامه حملات هوايی به يمن صبح امروز پايگاه نظامي "غوش" متعلق به نيروي هوايی يمن را در منطقه ضلاع شمال صنعا هدف قرار دادند. اين  پايگاه هم اکنون در کنترل انصارالله است.منابع محلي افزودند جنگنده‌های عربستانی همچنين منطقه "محجر"  در حومه  ضلاع را بمباران کردند. درباره تلفات و خسارات اين حملات  گزارشی منتشر نشده است.

به گفته شاهدان، پس از حملات هوايی عربستان ، صدای انفجارهاي مهيب از اين مناطق  شنيده شد و دود غليظي به آسمان برخاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار