مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: با توجه به عدم واگذاری طراحی شبکه های انجام شده به مشاورین و خدمات فنی و مهندسی این شرکت، بیش از یک میلیارد و 700 میلیون ریال برای شرکت گاز صرفه جویی شده است.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران سید امیر رضوی گفت: با بیان اینکه در سال گذشته طراحی 689 کیلومتر شبکه خطوط انتقال گاز انجام گرفته است، افزود:همکاران توانمند و شایسته‎ای در شرکت گاز مشغول به کار هستند و قابلیت های آنان باعث شده خود اقدام به طراحی شبکه ها کنند تا از این طریق مبالغ زیادی برای شرکت صرفه جویی شود.

وی گفت: در سال گذشته شبکه گازرسانی به 89 روستا به طول 605کیلومتر طراحی شده است که این میزان شامل 94 کیلومتر شبکه تغذیه و 511 کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن است.

وی افزود: هشت ایستگاه TBS و یک ایستگاه CGS در موچش طراحی شده است که ایستگاه مربوط به موچش از 10هزار متر به 30هزار متر مکعب در ساعت تغییر ظرفیت داده است. 

رضوی  تجزیه و تحلیل شبکه های توزیع و تغذیه و ایستگاه های TBS و CGS شهر مریوان که منجر به اصلاح شبکه در شش مسیر به طول دو هزار متر و افزایش یک مورد TBS گردیده را از اهم اقدامات سال گذشته دانست و گفت: تجزیه و تحلیل شبکه تغذیه و CGS شهر سقز که در سال 1392 تجزیه و تحلیل شبکه توزیع و TBSها نیز انجام شده بود منجر به اصلاح شبکه در 16مسیر به طول 3800 متر و اصلاح در مکانیکال CGS گردید. 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.