رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون به میزبانی سریلانکا در حالی جریان دارد که کار نمایندگان ایران با ناکامی در این مسابقات به پایان رسید.

وقتی بانوان ایران، یکدیگر را حذف می‌کنند!به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون از 11 خرداد به میزبانی سریلانکا آغاز شد و ایران با 4 نماینده در دو بخش مردان و زنان در رقابت‌های  انفرادی و دوبل‌ به میدان رفت اما حاصل تلاش‌ بدمینتون‌ بازان ایران راه به جایی نبرد و با پیکارها وداعی زود هنگام داشتند.

در بخش دختران، ثریا آقایی و نگین امیری‌پور دو نماینده کشورمان بودند که از بین این دو آقایی عملکرد بهتری داشت.

قرعه هر دو بدمینتون باز ایران در دور نخست به یکدیگر برخورد کرد و آقایی با پیروزی2 بر صفر هموطنش را وادار به کناره گیری از رقابت‌ها کرد. آقایی در دور بعد با همین نتیجه برابر تایلند شکست را پذیرفت تا کار دختران در انفرادی پایان یابد.

در دوبل هم بانوان ایران نتوانستند مقابل سریلانکا حرفی برای گفتن داشته باشند و دو بر صفر مغلوب شد.

 اما در بخش مردان،  ایران سروش اسکندری و... فرزین خانجانی را در اختیار داشت که خانجانی 2 بر یک تسلیم نماینده هند شد و از دور پیکارها کنار رفت.

اسکندری نیز هر چند در دور نخست توانست با نتیجه 2 برصفر از سد نماینده مالزی بگذرد اما در جدول اصلی با همین نتیجه مقابل هند شکست را پذیرفت تا کار بدمینتون بازان ایران در انفرادی تنها با کسب یک پیروزی به پایان برسد در دوبل هم مردان ما توفیقی نیافتند تا ناکامی نمایندگان ایران در سریلانکا تکمیل شود.

 حضور ملی‌پوشان بدمینتون در رقابت‌های  سریلانکا را هر چند می‌توان برای کسب تجربه مفید دانست اما باید برای نتیجه گرفتن هم از مسئولان فدراسیون انتظار برنامه ریزی داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار