رئیس فدراسیون تنیس کشورمان گفت: آوردن مربی خارجی صرفا برای آقایان نیست و در تیم ملی بانوان نیز از وجود وی بهره می‌بریم.

مجید شایسته در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‎ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تعیین سرمربی تیم‌های ملی اظهار داشت:با مربیان زیادی از کشورهای مختلف مذاکرات خوبی داشتیم و امیدواریم با بررسی‌های انجام شده، بهترین گزینه را انتخاب کنیم و بتوانیم با استفاده از مربی خارجی این ورزش را در سنین پایه توسعه دهیم و با آموزش مربیان داخلی، سطح فنی آنها را بالا ببریم.
 
وی در خصوص تیم ملی بانوان ادامه داد: طبیعتا آوردن مربی خارجی صرفا برای تیم ملی آقایان نیست وما می‌توانیم در تیم بانوان نیز از حضور آن استفاده کنیم.
 
رئیس فدراسیون تنیس کشورمان درباره‌ی لغو اردوهای خارجی عنوان کرد: مسابقات اسلوونی به دلیل مصدومیت دو نفر از بازیکنان تیم ملی لغو شد و نباید برای یک مسابقه تدارکاتی سلامت بازیکنان را به خطر انداخت و ما برای آمادگی تیم اردوهای جایگزین دیگر را تربیت کرده‎ایم، اما هیچ برنامه‌ای برای سفر به اردبیل نداریم.
 
 
شایسته در پایان در خصوص انتصاب دبیر جدید سازمان لیگ گفت: با توجه به مسئولیت‌های زیادی که فرشاد صنفی داشت و باید برای تیم‌های ملی برنامه‌ریزی می کرد، تصمیم گرفتیم که خدا پرست را برای این سمت منصوب کنیم.
 
انتهای پیام/  
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار