رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان از آغاز فروش فوق‌العاده طرح ضیافت از ۲۲ خردادماه در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، سید حسن میرعماد در جلسه کمیته تنظیم بازار با موضوع طرح ضیافت ماه مبارک رمضان که با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتاق اصناف استان در سازمان جهاد کشاورزی سمنان تشکیل شد، اظهار داشت: طرح ضیافت برای توزیع اقلام پروتئینی از 22 خردادماه در استان سمنان آغاز خواهد شد.
وی برای نظارت بیشتر در اجرای طرح بر لزوم تشکیل گشت‌های نظارت مشترک با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی استان، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف تأکید کرد و افزود: با همکاری اتاق اصناف مکان‌های عرضه اقلام موردنیاز مردم برای ماه مبارک رمضان با نصب برنوشته یکسان، درج قیمت و درصد تخفیف به اطلاع آحاد مردم استان خواهد رسید.
عیسی فاضلی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان نیز بر لزوم ارائه برگ خرید معتبر از سوی فروشندگان مشمول طرح ضیافت حسب درخواست مشتریان تأکید کرد.
به گزارش تسنیم؛ با نظر اعضای کمیته تنظیم بازار سمنان مقرر شد تا فهرست واحدهای منتخب دارای صلاحیت‌های فنی و حرفه‌ای مشمول طرح فروش فوق‌العاده در شهرستان‌ها از سوی اتاق اصناف احصا و اعلام شود.
بر این اساس، واحدهای منتخب مشمول طرح ضیافت نیز باید نسبت به نصب برنوشته در مکان مناسب همراه با درج میزان قیمت کالا و درصد تخفیف اقدام کنند.
در راستای اجرای طرح ضیافت دستگاه‌های نظارتی نیز باید تمهیدات لازم و به‌موقع را برای اقدامات بازرسی و نظارتی در چارچوب ضوابط تعیین‌شده به عمل‌آورند و با مساعدت فرمانداران، دیگر دستگاه‌های اجرایی در تأمین خودروی موردنیاز طرح ضیافت برای بازرسی و نظارت گشت‌های سیار در استان و شهرستان‌ها همکاری داشته باشند.
بر اساس این مصوبه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز باید کمیته ویژه گشت‌های مشترک را با ترکیب دستگاه‌های نظارتی و اجرایی ذی‌ربط تشکیل داده و اقدامات بازرسی و نظارتی را انجام و گزارش مربوطه را به مراجع ذی‌صلاح ارائه دهد.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.