مسابقات جودو کاپ اروپا امروز در سنگین وزن پیگیری می‌شود و مولایی و قاسمی نژاد به روی تاتامی می‌روند و محجوب با بد شانسی از حضور در این مسابقات انصراف داد.

طلاهای روز اول به فرانسه ، قرقیزستان رسید/ مولایی و قاسمی نژاد امروز به روی تاتامی خواهند رفتبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پایان روز نخست رقابت‌های  جودو کاپ اروپا، روز گذشته در اوزان 60-،66- و 73- کیلو گرم برگزار شد و فرانسه به دو مدال طلا قرقیزستان با 1 طلا توانستند مدال‌های طلای روز نخست را از آن خود کنند و روسیه با 1 نقره و 1 برنز، ترکیه با یک نقره، ازبکستان 2 برنز ، کوبا2 برنز و آلمان و ارمنستان هم هر کدام با یک برنز مدال دیگر روز اول را کسب کردند.

 تیم ملی جودو کشورمان که در اوزان سبک  هیچ نماینده‌ای نداشت امروز و در دو وزن نماینده دارد.

 در وزن 81- کیلو گرم سعید مولایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف دیمیتری گمز تاوارس از فرانسه خواهد رفت که در صورت پیروزی باید به مصاف برنده دیدار  بین جودوکارانی از ازبکستان و بلاروس برود.

 در وزن 90- کیلو گرم امیر قاسمی نژاد در دور اول باید به مصاف دیوید از جمهوری چک برود که در صورت پیروی باید  به مصاف کوجائونگابالی از اکراین برود.

 در وزن 100- کیلو گرم هم جواد محجوب که قرار بود در این مسابقات حضور پیدا کند طبق قرعه در دور اول استراحت داشت و در دور دوم باید به مصاف برنده مبارزه  جودوکارانی از کشورهای ترکیه ورژیم اشغالگر قدس می‌رفت که با صلاحدید کادر فنی از حضور در مسابقات انصراف داد.

شایان ذکر است: مسابقات در چهار وزن باقی مانده امروز پیگیری خواهد شد و پس جودوکاران حاضر در این مسابقات در اردویی چهار روزه با یکدیگر تمرین خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار