نفر دوم تنیس روی میز ایران گفت: اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم تصمیم امسال سازمان لیگ، تیم پتروشیمی بندر امام را متضرر ساخت.

تصمیم سازمان لیگ، پتروشیمی را متضرر کرد/ بازیکن چینی از بازی من گیج شده بودافشین نوروزی، در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: حاشیه همیشه وجود دارد و این فدراسیون تصمیم‌هایی می‌گیرد که ممکن است به نفع یکی یا به ضرر دیگری باشد، در سال‌های گذشته هم من چوب تصمیم‌های آنها را خورده و حتی محروم شدم اگر از عدالت دور نشویم سازمان لیگ امسال با قرار دادن سه بازیکن اول تیم ملی در دانشگاه‌ آزاد باعث شد تا پتروشیمی متضرر شود.

وی در باره بردش مقابل بازیکن چینی پتروشیمی در دور برگشت فینال، بیان کرد: بازیکن چینی، سبک بازی خاصی داشت و در ایران همانند وی نداشتیم در ماهشهر به همین دلیل عدم آشنایی بازی را 3 بر صفر واگذار کردم اما فیلم مسابقه را دیدم آنالیز صحیحی داشتم و روش بازی‌ام در دور برگشت را 360 درجه تغییر دادم طوری که مقابل من گیج شده بود و توانستم وی را 3 بر صفر شکست دهم.

ملی‌پوش با سابقه تنیس روی میز کشورمان، در خصوص رقابت‌های لیگ بیست و سوم گفت: لیگ امسال، لیگ خوبی بود، با وجود اینکه مانند سال‌های گذشته تعداد تیم‌ها کم بود اما دانشگاه آزاد توانست تیم خوبی را ببندد من در دوره‌های قبل تنها بودم اما در این دوره برادران عالمیان به کمک آمدند مهم‌ترین چیزی هم که در تیم ما وجود داشت همدلی و رقابت بود، هدفمان این بود اول شویم که به آن رسیدیم.

نوروزی به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی اشاره کرد و در این باره گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی، زمان امتحانات دانشگاه برگزار می‌شود و از این جهت کمی برایمان سخت است اما اگر آن را به تعویق بیندازند با ماه مبارک رمضان تداخل پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: تمریناتم را ادامه می‌دهم و همه تلاشم را خواهم کرد تا دوباره پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقه ، دانشگاه ، انتخابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار