غیر از خاطره اسدی بقیه بازیگران اصلی جلوی دوربین رفتند.

غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت فیلم «خشکسالی و دروغ» گفت: در حال حاضر حدود 60 درصد فیلمبرداری این فیلم در تهران و شهرک غرب به پایان رسیده و امیدواریم تا یک ماه آینده کل فیلمبرداری به پایان برسد. 

وی افزود: بخشی از فیلمبرداری باقی‌مانده در شمال انجام می‌شود. 

موسوی ادامه داد: محمدضا گلزار، پگاه آهنگرانی، آیدا کیخایی، علی سرابی و خاطره اسدی از بازیگران اصلی این فیلم هستند و تا الآن به غیر از خاطره اسدی بقیه بازیگران جلوی دوربین رفتند. 

وی در خصوص حضور این فیلم در جشنواره سی و چهار فیلم فجر گفت: ترجیح می‌دهم بعد از آماده شدن کامل فیلم تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شود. 

گفتنی است فیلمنامه «خشکسالی و دروغ» براساس نمایشنامه‌ای به همین نام به نویسندگی محمد یعقوبی به نگارش درآمده و اولین فیلمی است که داستان آن از نمایشنامه به فیلمنامه تبدیل شده است. 

عوامل این فیلم عبارتند از: 

کارگردان: پدرام علی زاده، تهیه کننده: غلامرضا موسوی، بازیگردان و نویسنده: محد یعقوبی، مدیر فیلمبرداری: محمد جعفری، طراح گریم: ایمان امیدواری، صدابردار هم زمان: محمود خُرسند، طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی، مدیر تولید: میثم معراجی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علیرضا شمس شریفی، مدیر تدارکات: حسین فیض آبادی، دستیار دوم کارگردان: یوسف وجدان دوست، عکاس: یوسف عبدالرضایی، دستیار تهیه کننده: نگین موسوی.



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار