بیرون رفتن با خواهر شوهر زوج جوان را به دادگاه خانواده کشاند.

جنجال‌های زوج جوان بر سر بیرون رفتن با خواهر شوهر
به گزارش خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زوج جوانی به دادگاه خانواده مراجعه کردند و درخواست طلاق دادند.

زن جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی ما هرجا که می رویم باید خواهرشوهرم را هم با خودمان ببریم. خواهرشوهرم یک زن مطلقه است که دو سال پیش به دلیل عدم تفاهم از شوهرش جدا شد. از آن زمان تا الان خواهرشوهرم همیشه با ما بوده و هرجا که رفتیم در کنار ما بوده است. تمام خرج و مخارجش هم گردن شوهرم است و هرچه می خواهد سراغ شوهرم می آید.

وی ادامه داد: الان دو سال است که من و شوهرم هیچ جا تنهایی نرفتیم و همیشه خواهرشوهرم هم با ما بوده است. حتی یک مهمانی ساده هم باید با خواهرشوهرم برویم. خواهرشوهرم تمام دوستان مشترک ما را می شناسد و در جمع های دوستانه ما هم آمده است. وقتی هم اعتراض می کنم شوهرم دعوا به راه می اندازد. واقعا از این وضعیت خسته شدم و دیگر نمی توانم در کنار این مرد زندگی کنم.

مرد جوان نیز به قاضی گفت: آقای قاضی خواهرم از وقتی از شوهرش جدا شده تنها شده است و به من که تنها برادرش هستم احتیاج دارد. نمی توانم او را تنها بگذارم و باید در کنارش باشم. برای همین وقتی جایی می رویم او را هم با خودم می برم تا احساس تنهایی و افسردگی نکند. اما همسر خود خواه من نمی تواند این موضوع را تحمل کند و مرتب به خواهرم توهین می کند و سر این موضوع دعوا به راه می اندازد.

بعد از صحبت های این زوج قاضی سعی کرد آنها را از جدایی منصرف کند ولی وقتی اصرار زوج جوان را دید رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.‎



انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه که با این دلایل کوچک طلاق گرفته میشه گذشت بهترین ویژگی در زندگی است
Iran (Islamic Republic of)
ترنم
۲۲:۰۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
در پاسخ به پیام نسیم جون:مادر شوهر تاحدودی قضیه اش باخواهر شوهر فرق داره وباید به چشم مادرتون بهش نگاه کنید .هرچند وظیفه مرده که یه جاهایی حریم خصوصی خانوادگی رو حفظ کنه .اما متاسفانه بعضی از اقایون مدیریت اداره زندگی مشترکو ندارن.یااز این ور بام می افتن یا از اون ور.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۴۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
بنظرم باید یک همسر دومی اختیار کند که به امید خدا همسر جدید مشکلی با خواهر شوهرش نداشته باشد
Netherlands
نسیم
۱۱:۲۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
دوستان منم همچین مشکلی دارم ولی بجای خواهر مادر شوهرم تنها وبی شوهر است ومدام مزاحم زندگی ما میشود.به نظرتان چه کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
به نظر من هم از بی تدبیری این آقاست که کار به اینجا کشیده، درسته که این خواهر نیاز به حمایت برادر داره ، اما این آقا باید تعادل ایجاد کنه و حریمی برای زندگی خود و همسرش ایجاد کنه، این آقا کاری کرده که تمامی کارهاش تبدیل به یه و ظیفه شده ، بعد از 2 سال حالا اگر جایی خواهرش رو نبره با دلخوریه خواهر روبه رو میشه.
چون خواهرش عادت کرده و این لطف تبدیل به وظیفه و عادت طرفش شده.
این خانم هم باید شرایط شوهرش و خواهرش رو درک کنه .
با برنامه ریزی میشد یه وقتی برای خواهرش میذاشت و هم حریم خصوصی خانواده اش رو حفظ میکرد
ایشالا زودتر ازدواج کنه این خواهر گرامی تا یه زندگی به نابودی کشیده نشده و این خانم هم که جدا بشه باید سر بار زندگی کس دیگه ای بشه......
مشکلات دو برابر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
خوش به حال این خواهر
Iran (Islamic Republic of)
طوبی
۱۰:۵۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
یک شوهر برای خواهره پیدا کنید مشکل حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
گل گفتی طوبی خانوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
بنظر من هم كار زشتيست كه شوهرش هر جا كه مي رودخواهرخود را باخود مي برد اگر مي خواهد به خواهرش محبت كند مي تواند به تنهايي انجام دهد لازم نيست كسي ديگر را وادار كند به خواهرش محبت كند يا به زور او را دوست داشته باشد دوست داشتن بايد از ته دل باشد نه به زور .احتمالا خواهرشوهر ايشان هم از اوخوشش نميايد يا به عبارتي دل به دل راه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
الان قشنگ برو با خواهرت زندگی کن
آخرین اخبار