دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: موضوع صغره سنی من به هیچ وجه صحت ندارد البته شاید هم برخی تاکید دارند که با شناسنامه برادر سه ساله‌ام بازی می‌کنم.

شاید با شناسنامه برادر سه ساله‌ام بازی می‌کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از تمرین تیم ملی دررابطه با شایعاتی که در مورد صغر سنی‌اش مطرح شده خاطر نشان کرد: برادر کوچکی دارم که 3ساله است، شاید با شناسنامه او بازی می‌کنم.

وی تصریح کرد:  باید بگویم باشگاه فوتبال  نفت تهران، از ثبت احوال خرم‌آباد استعلام گرفته و خوشبختانه صغر سنی من صحت ندارد.

وی در رابطه با اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: روز گذشته به اردوی تیم ملی اضافه شدم، جوانان زیادی که در این مقطع در تیم ملی حضور دارند بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند در آینده به تیم ملی کمک کنند.

بیرانوند در ادامه در ارتباط با رقبای خود در تیم ملی ایران افزود: تلاشم را می‌کنم تا سال‎ها پیراهن تیم ملی را بپوشم البته نظر اصلی با کی‌روش است که چه کسی شماره یک تیم ملی ایران را بر تن کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران در ارتباط با تیم فصل آینده خود اذعان داشت: یک سال دیگر با باشگاه نفت تهران قرارداد دارم و تصمیم اصلی درارتباط با این موضوع را مدیران این باشگاه می‌گیرند البته بیشتر علاقمندم در جایی بازی کنم که بیشتر دیده شوم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار