بادامچیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

رایزنی با تمام طیفهای اصولگرا برای انتخابات مجلس/ توضیح درباره حمایت از احمدی‌نژاد

قائم مقام شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه معتقدیم همه اصولگرایان باید به یک نظم مشترک دست یابند تا توده مردم نیز از برخورد ما احساس جنگ قدرت نکنند، گفت: در مورد انتخابات مجلس در حال مذاکره با تمام طیفهای اصولگرا هستیم که برای مجلس دهم با استفاده از همه عناصر دلسوز نظام ورود پیدا کرده و نمود خوبی بین نیروهای ارزشی کشور ایجاد کنیم.

"اسدالله بادامچیان" قائم مقام شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مشی مؤتلفه اسلامی از آغاز و بنا به رهمنود بزرگانی مانند شهیدان مطهری و بهشتی بر این بوده است که در هنگام حرکت با همه نیروهای در خط نظام جمهوری اسلامی و امام (ره) حرکت کنیم؛ لذا از همان آغاز تأسیس دولت موقت، ما در جلسه هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی شرکت می‌کردیم.

وی ادامه داد: ما زمانی که در حزب جمهوری اسلامی بودیم هم در هر انتخاباتی بصورت جمعی حرکت می‌کردیم، در همین راستا و پس از جریانات سال‌های اخیر نیز از سیاست وحدت فاصله نگرفتیم و معتقد به حرکت همه کسانی هستیم که به نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی، خط امام (ره) ‌و خط ولایت اعتقاد دارند.

قائم مقام شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: ما در حزب مؤتلفه اسلامی معتقدیم همه اصولگرایان باید به یک نظم مشترک دست یابند تا توده مردم نیز از برخورد ما احساس جنگ قدرت نکنند.

وی به وظایف احزاب اصولگرا در این خصوص اشاره کرد و گفت: وظیفه ما شناسایی چهره‌های اصلح و معرفی آن‌ها به مردم برای برگزاری انتخاباتی پرثمر است.

بادامچیان با بیان اینکه در سال جاری به دلیل برگزاری دو انتخابات مهم سال پر ماجرایی را پیش رو خواهیم داشت، ادامه داد: در انتخابات خبرگان برای حفظ وزانت شأن خبرگان که پایه ولایت فقیه است با تمام احزاب اصولگرا به نتیجه رسیدیم تا هر آنچه "جامعه مدرسین حوزه علمیه قم" و" جامعه روحانیت مبارز "به عنوان فهرست اعلام و یا فهرستی را تایید کنند، همه از آن فهرست حمایت کنیم، بنابراین یک نوع وحدت در این زمینه در بین اصوگرایان وجود دارد.

وی در ادامه به مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در مورد انتخابات مجلس نیز در حال مذاکره با تمام طیفهای اصولگرا هستیم که برای مجلس دهم با استفاده از همه عناصر دلسوز نظام ورود پیدا کرده و افرادی انتخاب شوند که دو مسئله مهم را پیگیری کنند؛ مسئله اول رفع مشکلات جاری کشور توسط نمایندگان و مسئله دوم تکامل نظام در چارچوب حفظ اقتدار و عزت فعلی است.

بادامچیان ادامه داد: در این راستا با گروه‌های مختلف در حال رایزنی هستیم و تا امروز با دو گروه جبهه پایداری و جمعیت ایثارگران نیز بیانیه مشترکی صادر کرده ایم.

وی با بیان اینکه صدور این بیانیه دلیل بر آن نیست که سایر تشکل‌ها با ما همراه نباشند، خاطرنشان کرد: با سایر تشکل‌های اصولگرایی نیز در حال بحث هستیم و از همه آن‌ها دعوت به‌عمل می‌اوریم تابتوانیم در سال همدلی و همزبانی، نمود خوبی بین نیروهای ارزشی کشور ایجاد کنیم.

قائم مقام شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در خصوص حمایت حزب مؤتلفه اسلامی از "محمود احمدی‌نژاد" در صورت ورود وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اصولگرایی قصد دارد که مجلس را در جهت اصول انقلاب پیش ببرد و از هر شخصیت حقیقی و حقوقی که تمایل داشت به این طرز تفکر بپیوندد استقبال می‌کند.

 
انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، انتخابات ، موتلفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار