8 نفر متهم به دلیل تحصیل مال از طریق نامشروع، استفاده از سند مجعول و مشارکت در جعل، درجریان پرونده اختلاس در شرکت تعاونی مروست شناسایی و دستگير شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران یزد؛جواد افشاری دادرس دادگاه بخش عمومی مروست گفت: طی گزارش مردمی مبنی بر اختلاس در شرکت تعاونی مروست مبنی بر عدم اختصاص یارانه دولتی و پس از انجام تحقیقات و با دستور ريیس حوزه قضایی بخش و همکاری نیروی انتظامی، تمام اسناد و مدارک در خصوص یارانه ضبط و توقیف و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

افشاری افزود: بعد از بررسی های انجام شده در این خصوص مشخص شدیارانه اختصاصی با همکاری مدیر عامل این شرکت به برخی از دلالان و واسطه‌گران جهت خرید محصولات پرداخت شده است.

طی نیابت ارسالی از شعبه هفتم بازپرسی یزد به حوزه قضایی بخش مروست، 8 نفر به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع، جعل، استفاده از سند مجعول و مشارکت در جعل شناسایی و دستگیر شدند.

دادرس دادگاه بخش عمومی مروست مبلغ اختلاس را بالغ بر 20 میلیارد ریالعنوان کرد و افزود: متهم ردیف اول با صدور قرار بازداشت موقت به زندان یزد فرستاده شد و هفت نفر دیگر نیز در حال حاضر با قید قرار وثیقه سنگین آزاد شده‌اند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.