از روز سه شنبه دوازدهم خرداد تا جمعه پانزدهم خرداد، 6 نفر از هموطنان در چهار فقره حادثه فوتی جان خود را در جاده ای استان سمنان از دست دادند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به وقوع 35 فقره حادثه جرحی و فوتی در چهار روز گذشته در جاده های استان سمنان گفت: در این حوادث 6 نفر جان باختند و 62 نفر مجروح شدند.

حسن خسروجردی افزود: از روز سه شنبه دوازدهم خرداد تا جمعه پانزدهم خرداد، 6 نفر از هموطنان در چهار فقره حادثه فوتی جان خود را از دست دادند.

 وی تاکید کرد: 23 فقره از این تصادفات از نوع واژگونی وسیله نقلیه بود که 66 درصد از کل حوادث رانندگی چهار روز گذشته در محورهای استان سمنان را تشکیل می داد. وی بی توجهی راننده به جلو و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی را علت بروز 83 درصد از حوادث رانندگی تعطیلات پایان هفته گذشته در استان سمنان عنوان کرد.

خسروجردی خاطرنشان کرد: محور میامی - سبزوار، جاده های شاهرود - آزادشهر و دامغان - جندق به ترتیب پرحادثه ترین محورهای مواصلاتی استان سمنان در چهار روز گذشته بودند.

 رییس پلیس راه استان سمنان، کویری بودن محورهای این استان را از عوامل خستگی رانندگان عنوان کرد و گفت: توجه هموطنان به توصیه های پلیس برای داشتن استراحت های کوتاه در زمان طولانی رانندگی، باعث کاهش حوادث رانندگی می شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.