مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از برگزاری دومین دوره مسابقه"برترین فضای سبز خانگی" خبر داد و گفت: شهروندان می توانند تا پایان خردادماه از طریق ثبت نام در سایت این سازمان در این مسابقه شرکت کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ سلیمانی پور با بیان این مطلبافزود: این مسابقه در چهار بخش گل های آپارتمانی ، فضای سبز باغچه حیاطی، بام سبز و بالکن‌ها و دیوار سبز با گیاهان خزنده می باشد .

وی تصریح کرد: مراحل این مسابقه به این گونه خواهد بود که پس از ثبت نام علاقمندان به شرکت در مسابقه، تیمی از سویاین سازمان به نشانی داده شده اعزام، فیلمبرداری و یادداشت برداری انجام و به کمیته داوران ارایه می شود و از میان آثار ارایه شده ، ۱۵ گل آرایی خانگی انتخاب و در هفته درختکاری جوایز آنها اهدا می شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهروندان باید دقت داشته باشند که در این مسابقه باید از گونه های گیاهی کم آب و دارای زیبایی های خاص و طراحی و رنگ بندی مناسب استفاده کنند تا در کمیته داوری حائز امتیاز شوند

وی با اشاره به اینکه منتخبین دومین دوره مسابقه"برترین فضای سبز خانگی" جزو همیاران سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان به شمار خواهند رفت ، گفت: افراد منتخب این دوره به قید داشتن تخصص که از سوی کمیته داوران تشخیص داده می شود ، می‌توانند جزو اعضای کمیته داوران دوره های بعد این مسابقات باشند، ضمن اینکه با دریافت کارت "همیاران سبز" برای نظارت بر فرایند فضای سبز در سطح شهر به عنوان نماینده این سازمان می توانند فعالیت داشته باشند.

سلیمانی پور در ادامه از اجرای نمونه های مختلفی از باغچه های حیاتی در محل باغ گلها در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهارداشت: هدف از این اقدام این است که مردم با دیدن این نمونه ها ، به تناسب فضا و امکاناتی که در منازل خود دارند این طرح ها و مدل ها را در منازل خود اجرا کنند .

وی تاکید کرد: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان حتی به خانواده هایی که برای حیاط منازل خود گونه گیاهی مناسب می‌خواهند و یا نمیدانند چگونه در حیاط منازل خود گل آرایی مناسبی داشته باشند، مشاوره می‌دهد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مدیر ، پارک ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.