فرمانده انتظامي استان اصفهان از كشف دو تن و نيم ترياك از داخل يك تانكر، توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، سردار " آقاخاني با اعلام اين خبر گفت: در ادامه مبارزه با قاچاقچيان وسوداگران مرگ ، اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان طي يك سري اقدامات پليسي يكي از اعضا، باند قاچاق مواد مخدر را كه با استفاده از خودرو هاي سنگين اقدام به جابه جايي كلان مواد مخدر در سطح كشور مي نمودند را شناسايي كردند.

سردار " آقاخاني " افزود: در اين راستا ماموران پس از اطلاع از حمل مقادير زيادي مواد مخدر توسط يكي از قاچاقچيان به وسيله تانكر حمل سوخت نسبت به توقيف خودرو در مبادي ورودي شرق استان اقدام كردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: ماموران پس از انتقال اين تانكر به مقر، در بازرسي تخصصي از آن مقدار دو تن و نيم مواد مخدر از نوع ترياك كشف كردند.

وي گفت: در اين رابطه يك نفر دستگير واقدامات پليس در راستاي شناسايي ديگر همدستان ادامه دارد.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اين مطلب كه كشفيات مواد مخدر در سه ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه در سال 93 در پليس مبارزه با مواد مخدر افزايش 200 در صدي داشته است،گفت: اين دومين محموله سنگيني است كه از ابتداي سال جاري تا كنون كشف شده .

اين مقام انتظامي تصريح كرد : پليس با تمام توان وامكانات خود با قاچاقچيان وسوداگران مرگ و ريشه كني اين بلاي خانمان سوز مبارزه خواهد كرد.



انتهای پیام/ ا
برچسب ها: تانکر ، حمل ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۱۷:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
لطفا اخبارجدیدراسریع اراعه دهید