رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از اجرای طرح استاندار سازی مراکز اقامتی و پذیرایی شهرستان کاشان در سال جاری خبر داد.

شهروندان بسته های سفر را  از دفاتر مجاز خریداری نمایندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، محسن جاوری با اشاره به ظرفیت 1300 تختی شهرستان کاشان گفت: علیرغم رضایت مندی گردشگران از وضعیت موجود شهرستان کاشان با توجه به نظر سنجی های صورت گرفته در ایام نوروز و فصل گلابگیری ارتقاء سطح کیفی این مراکز بسیار حایز اهمیت است.

جاوری ادامه تشدید نظارت و بازرسی ها و همکاری های ارگان های انتظامی، بهداشت و تعزیزات را یکی از دلایل نبود شکایت از نحوه خدمات دهی مراکز اقامتی و پذیرایی شهرستان دانست.

وی، تمدید پروانه های بهره برداری این مراکز را در سال جاری منوط به اخذ گواهینامه استاندارد از شرکت های عامل تطبیق دانست و افزود تمامی مراکز اقامتی با هماهنگی اتحادیه مربوطه استانی نسبت به اخذ گواهینامه مذکور اقدام خواهند نمود.

مسئول گردشگری اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان نیز در ادامه از هماهنگی با اداره کل استان جهت برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان بخش های مختلف مراکز اقامتی و پذیرایی شهرستان کاشان در شش ماه نخست سال خبر داد و ارتقاء آموزش تخصصی ایشان را در راستای افزایش سطح کیفی ارائه خدمات به گردشگران دانست.

ناصحی پور تصریح کرد: برخورد با واحدهای فاقد مجوزی که در زمینه گردشگری فعالیت می نمایند را از الویت های حوزه گردشگری دانست و تعطیلی 2 دفتر که به تورگردانی مشغول بودند را با هماهنگی اداره نظارت بر اماکن عمومی و نیروی انتظامی از نتایج بازرسی ها اعلام نمود.

این کارشناس حوزه گردشگری در ادامه از اخذ کد صدور ویزا توسط دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری لحظه های ماندگار خبر داد و این اقدام را گام ارزشمندی در راستای ارائه خدمات مناسب به گردشگران دانست و این امر را زمینه ساز جرای تورهای ورودی برای گردشگران خارجی اعلام نمود.

ناصحی پور در پایان ضمن هشدار به تمامی شهروندان محترم در خرید بسته های سفر از مراجعه به دفاتر فاقد مجوز اعلام نمود سایت رسمی اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان به آدرس www.kashancht.ir حاوی سایر اطلاعات گردشگری و نیز موسسات مجاز گردشگری این شهرستان می باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: میراث ، فرهنگ ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.