مدیرکل تامین اجتماعی کرمان گفت: تأمین اجتماعی، سازمانی تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا نیمی ازجمعیت کل کشور را تحت پوشش قرار داده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،  علی حسینی مدیر کل تأمین اجتماعی کرمان در مراسم افتتاح این کارگزاری که با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار رفسنجان برگزار شد؛ اظهارکرد:این سازمان مبتنی برتعهداتی است که به موجب قانون به آن محول شده و 18 نوع خدمت را به بیمه شدگان ارائه می دهد که این گستره خدمات نشان دهنده این است که تأمین اجتماعی، سازمانی تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا نیمی ازجمعیت کل کشور را تحت پوشش قرار داده است و دراستان کرمان نیز افراد تحت پوشش قریب به همین رقم از جمعیت استان است.

علی حسینی افزود:منابعی که سازمان تامین اجتماعی ازبابت حق بیمه دریافت می کند،حق الناس است و مسئولان باید تمام جوانب رادرنظربگیرند واین میسرنیست مگربارعایت واعمال قانون که در حال حاضر قانونگرایی مورد توجه قرار گرفت است.

وی مبنای کاری درسازمان تامین اجتماعی را اعتماد به شرکای اجتماعی تصریح کرد: درواقع مالکیت وصاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی کارفرمایان وبیمه شدگان محسوب می شوند.

حسینی کارکنان را به رعایت قانون ومقررات، خوش خلقی واحترام به مردم دعوت کرد وافزود: رضایتمندی مراجعین وشرکای اجتماعی خط قرمزماست، فلذا همه همکاران بایستی با همه توان برای ارتقای خدمت رسانی به بیمه شدگان بکوشند.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان رفسنجان نیز در این مراسم گفت: شهرستان رفسنجان 34 هزار بیمه شده اصلی راتحت پوشش دارد که این تعداد با احتساب افراد تحت تکفل آنها به بیش ازیکصد هزارنفر می رسد.

محمد حسن پور صالحی درپایان گفت: تعداد بیمه شدگان مشاغل آزاد واختیاری 3700 نفر، قالیباف وپته دوز 1340 نفر، خادمین مساجد 105 نفر، کارگران ساختمانی 4 هزار  نفر، مددجویان کمیته امداد 566   نفر، مددجویان بهزیستی 117 نفر وتعدادمستمری بگیران این شهرستان6هزار و296 نفر است وازبابت این تعداد مستمری بگیر ماهانه 6 میلیارد و 500میلیون تومان حقوق پرداخت می شود.

حجت الاسلام رمضانی پور، امام جمعه شهرستان رفسنجان نیز در این مراسم سازمان تأمین اجتماعی را بزرگترین سازمان بیمه ای کشوری برشمرد وتلاش وزحمات کارکنان این سازمان راستودوافزود باید تلاش کرد تابیش از پیش به مردم بزرگوارمیهن اسلامی خدمت رسانی کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار