ابارقی: مدالم را با تمام وجود به معلولان تقدیم کردم

رکورددار دو 200 متر پس از اهدا مدالش به معلولین استان کرمان گفت: خواستم به سهم خودم دینم را به معلولان عزیز ادا کنم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد حسین ابارقی اظهار داشت: با دیدن تئاتر "یک لقمه نان" که توسط معلولین ناشنوا در کرمان برگزار می شد، متوجه شدم معلولیت مانع پیشرفت و بروز خلاقیت ها نیست و تصمیم گرفتم به سهم خودم با حضور در همایش همفکری ورزشکاران و معلولین استان کرمان، با آنها همراه و هم صدا شوم.

وی ادامه داد: مدال طلای قهرمان جوانان آسیا برای من ارزشمند بود، اما فکر کردم وقتی می تواند برای گروهی از دوستانم آورده مالی داشته باشد، صلاح دیدم در منزل نگهداری نشود و خدا را شاکرم که به لطف خدا و با نگاه مهربان آقای طبیب زاده توانستم سهمی در این رویکرد مثبت داشته باشم.

رکورددار دو 200 متر جوانان آسیا گفت: این هدیه را با تمام وجودم به کسانی دادم که به رغم ناشنوا بودن از داشتن خلاقیت و پیشرفت باز نماندند و همواره حرکتی رو به جلو دارند. من هم دوست داشتم سهمی در شاد کردن قلب هایشان داشته باشم و به معنای واقعی کلمه به عنوان یک ورزشکار با دوستان معلولم همفکر و همراه باشم.

ابارقی در پایان اذعان داشت: امیدوارم تمام مردم کشورم با هموطنان معلول خود همفکر و هم صدا باشند، چرا که من جدای یک ناتوانی جسمی تفاوت دیگری بین این افراد و مردم عادی ندیدم. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار