استارتاپ ویکندی با موضوع تخصصی گردشگری 20 تا 23 مرداد ماه جاری در کاخ نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فن‌آوری‌های نوین گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که ابتدای تیر ماه سال 93 فعالیت خود را با 2 برنامه (100 در 100) و (100 استارتاپ) آغاز کرده است، تاکنون توانسته است رویدادهای متعددی را در سراسر کشور برگزار کند، از این رو در راستای ادامه این برنامه، 20 تا 23 خرداد ماه، استارتاپ ویکند تهران با موضوع تخصصی گردشگری در کاخ نیاوران برگزار خواهد شد. 

حمایت راهبردی این رویداد، مرکز شتابدهی نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجموعه فرهنگی، تاریخی نیاوران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت‌های راگا، مانا، مارکوپلو و گردش نما خواهند بود. همچنین دانشگاه تهران، شرکت هواپیمایی‌ها حمایت علمی و معنوی استارتاپ ویکند گردشگری تهران را بر عهده دارند. 

در برنامه 100 در 100 که شامل برگزاری 100 رویداد کار آفرینی در طول سه سال است، طی 9 ماه سال 93، 27 رویداد استارتاپ ویکند در 16 شهر ایران، شامل تهران با 18 رویداد، اصفهان با 2 رویداد، مشهد با 3 رویداد، شیراز، زنجان، بیرجند، ارومیه، ساری،‌شوشتر، گرگان،‌قزوی،‌آمل،‌اهواز، بوشهر، سبزوار و یزد برگزار شد که در واقع نوعی رکورد شکنی در ایران و جهان محسوب می‌شود.
 
در این رویدادها بیش از 3000 نفر صاحب ایده، دانشجو فارغ‌التحصیل و فعالان استارتاپ حضور داشتند همچنین در برگزاری این رویدادها دانشگاه‌های مختلف کشور و بنیادهای نخبگان استانی مشارکت داشته‌اند. 

استارتاپ ویکند رویدادی آموزشی تجربی است که 3 روز متوالی برگزار می‌شود در این رویداد، شرکت کنندگان صاحب ایده گردهم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند گروه تشکیل دهند و گروه‌ ایده‌ای را اجرا کند. 

بر اساس این گزارش در سال94 قرار است بیش از 30 رویداد کارآفرینی در سراسر کشور و 2 دوره شتابدهی برگزار شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار