تیم ‫مرسدس‬ اعلام کرد نگران عملکرد موتور جدید تیم ‫فراری‬ است که برای گرندپری ‫کانادا‬ و رقابت‌های پس از آن آماده شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران فراری و ‫هوندا‬ با بهره‌گیری از حق آپ‌دیت، موتورهای خود را برای حضوری قدرتمندتر در گرندپری کانادا به روز کرده بودند. اما در حالی که هوندا رسماً اعلام کرد این کار را انجام داده است، فراری هنوز خبری رسمی در اینباره منتشر نکرده است.

هر دو راننده فراری در حال حاضر از دومین موتور خود در این فصل استفاده می‌کنند. به همین دلیل، اگر در این آخر هفته از موتور جدی استفاده کنند، به معنای این است سومین موتور از چهار موتور موجود در این فصل را به کار می‌گیرند.

 اما اگر فراری این کار را در گرندپری کانادا انجام دهد، می‌تواند در رقابت‌هایی که قدرت موتور حرف اول را نمی‌زند، از موتور قبلی خود استفاده کند.

از طرفی دیگر، مرسدس هم به دلایل ایمنی، کم کردن هزینه تولید و استقامت بیشتر، به روزرسانی‌هایی در موتور خود داشته است. این موتور آپ‌دیت شده برای استفاده رانندگان در گرندپری کانادا آماده است.

پدی لو گفت: در گرندپری کانادا با موتورهای جدید رقابت می‌کنیم. هر دو راننده از دومین موتور خود در این فصل استفاده خواهند کرد. باید به کارکنان و مهندسین تبریک بگویم. در شش رقابت ابتدایی فصل از اولین موتور استفاده کردیم و هر موتور موفق شد مسافتی بیش از ۴۰۰۰ کیلومتر را طی کند.

وی افزود:شک و شبهه‌هایی درباره اینکه رقبای ما قرار است در این رقابت از موتورهای جدید خود استفاده کنند وجود دارد. به همین دلیل این رقابت خیلی جذاب خواهد بود تا ببینیم آیا قرار است توازن قدرت بر هم خورد یا خیر.

برچسب ها: فراری ، فرمول یک ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار