نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه نظامی نخستین گزینه غربی‌ها بود که در سال‌های ابتدایی انقلاب و جنگ ناجوانمردانه 8ساله به کار گرفتند.

گزینه حمله نظامی دروغ است/ایران رهبری آمریکا در دنیا را نمی پذیردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از مشهد؛ سعید جلیلی روز گذشته در مشهد اظهار کرد: نکته اینجاست که چگونه با این همه فشار انقلاب اسلامی در منطقه قدرتی مثال زدنی است، چرا کشور ما علاوه بر مقاومت پیشرفت هم داشته است، امروز چه شده که 6 قدرت جهانی در یک طرف و جمهوری اسلامی در طرفی دیگر قرار گرفته است.

وی افزود: دلیل حساسیت آنها مناسباتی است که 70 سال است در جهان تعریف کرده‌اند، بر مبنای این مناسبات این قدرت‌ها امتیازات ویژه‌ای دارند که سایر کشورها نباید داشته باشند.

دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه امروز پدیده‌ای به اسم انقلاب اسلامی در مقابل این مناسبات ایستاده است، خاطرنشان کرد: در این 50 سال اخیر کشورهای زیادی بودند که ایستادگی کردند ولی نکته اینجاست که کشور ما توانسته در کنار مقاومت نگاه خود را محقق و به آنها تحمیل کند.

جلیلی ادامه داد: این شجره طیبه انقلاب هر روز برکات جدیدی دارد. پیشرفت می‌کند و تکثیر می‌شود، آنها می دانند که اگر چنین اندیشه‌ای فعال شود نمی‌توانند سیطره خود را بر جهان حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه آنها می‌دانند که امروز الگوی جدیدی از مردم سالاری دینی در حال گسترش است، تاکید کرد: امروز نظام مبتنی بر ولایت فقیه و اسلام ناب این موفقیت‌ها را به دست آورده است، ابزار دشمن ترساندن است، آنها می‌خواهند منطق قدیمی استکباری خود را دنبال کنند.

جلیلی افزود: امام(ره) افسانه شکست ناپذیری استکبار را شکست و اعتقاد داشت که اگر قدرت ما به قدرت لایزال الهی متصل شود شکست ناپذیر خواهد شد. امروز دشمن می‌بیند که دانشمند نماز شب‌خوان هسته‌ای ما نمی‌ترسد، آنها این نظام ظالمانه را درست کرده‌اند، دو ماه به یک ملت مظلوم ظلم می‌شود اما شورای امنیت در دفاع از ظالمان قطع نامه صادر می‌کند، رژیم صهیونیستی به مدت 50 روز مردم غزه را بمباران می‌کند ولی کسی به آن چیزی نمی‌گوید.

 جلیلی تصریح کرد: بی‌اعتمادی به آنها یک واقعیت مبتنی بر تجربه است. امروز آنها می‌گویند فردو باید بسته شود چون زیر کوه است چراکه اگر آن را بمب باران کنیم از بین نمی‌رود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز همین سوخت 20 درصد با تلاش‌های شهدایی چون احمدی روشن و شهریاری اهرم قدرتی در دست ملت ایران شد، بیان کرد: امروز آنها یک حرکت گازانبری را آغاز کرده‌اند، یکی اسلام لیبرال است که باعث می‌شود ملت‌های مسلمان را از اصل مبارزه منصرف کنند، چون می‌دانند ملت ما در هر مبارزه‌ای پیروز می‌شود، راه دوم ترویج اسلام امریکایی از جنس داعش است تا در اصل مبارزه انحراف ایجاد کند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.