مسئولان باشگاه استقلال تهران نام برناردو سیموندی فرانسوی را در بین گزینه های سرمربی گری تیم فوتبال این باشگاه قرار داده اند.

خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: مدیران باشگاه استقلال تهران که در حال بررسی گزینه های پیشنهادی جهت انتخاب سرمربی فصل آینده آبی پوشان پایتخت هستند نام یک سرمربی فرانسوی را به عنوان نامزدهای نهایی احراز این سمت قرار داده اند که برای فوتبال دوستان ایرانی چهره ای ناشناخته است.

برناردو سیموندی نامی است که می تواند به سورپرایز مدیران باشگاه استقلال برای هواداران این باشگاه تبدیل شود. این مربی علی رغم این که سابقه سرمربی گری زیادی دارد ولی تاکنون تیم های مطرحی را هدایت نکرده و افتخار قابل ذکری نیز به دست نیاورده است.

سیموندی در 28 جولای 1953 در تولون فرانسه به دنیا آمد  و در دوران بازی گری خود پیراهن تیم های تولون ،استاد لاوالویس،تورس و سنت اتین را به تن کرد.

النصر عربستان اولین تیمی بود  که این مربی فرانسوی در سال 1986 هدایت آن را به دست گرفت و همراه با این تیم قهرمانی جام پادشاهی عربستان را به دست آورد.

پوژت فرانسه،اوبان فرانسه،گرنوبل فرانسه(2 دوره)،سرتیل فرانسه،ساحل تونس ، ستیف الجزایر،الخریطیات قطر (2 دوره)،الاهلی قطر و کنستانتین الجزایر از دیگر تیم های باشگاهی هستند که برناردو سیموندی هدایت آن ها را در دست داشته است .

هم چنین سابقه سرمربی گری تیم های ملی گینه،بورکینافاسو و المپیک قطر نیز در کارنامه وی به چشم می خورد.

سیموندی در برهه ای کوتاه مدیریت فنی تیم ملی بنین را نیز به عهده داشته است. 

از افتخارات این مربی فرانسوی علاوه بر قهرمانی جام پادشاهی عربستان همراه با تیم  النصر می توان به نایب قهرمانی لیگ قهرمانان فوتبال آفریقا همراه با تیم ساحل تونس در سال 2004،نایب قرمانی سوپرکاپ آفریقا با ساحل تونس در سال 2004،قهرمانی لیگ قهرمانان عرب با ستیف الجزایر در سال 2007،نایب قهرمانی سوپر کاپ الجزایر با ستیف الجزایر در همان سال ،نایب قهرمانی جام ستارگان قطر همراه با تیم الخریطیات در سال 2012،و قهرمانی لیگ دسته 2 فوتبال قطر به عنوان سرمربی تیم الاهلی قطر اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زينب
۰۲:۳۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
مخالف هستم اين بود گزينه خارجى؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
بعنوان یک استقلالی مخالف حضور این مربی و خواهان جذب کرانچاری هستم که همگی از توانمندیش خبر داریم.
آخرین اخبار