نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رعایت بی‌طرفی کامل در انتخابات توسط هیات‌های نظارت و اجرایی تاکید کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،به نقل از ایسنا عابد فتاحی با بیان این‌که «مهم‌تر از نتایج انتخابات، برگزاری آن است» اظهار کرد: اگر مردم احساس کنند انتخابات به شیوه درست و بدون دخالت و جهت‌گیری انجام شده قطعا این برگزاری به صورت صحیح انجام شده است.

وی افزود: باید در انتخاباتی که پیش رو داریم سعی کنیم انتخابات در مسیر بسیار شفاف انجام شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «هیات‌های اجرایی و نظارت باید بی‌طرفی کامل را در نظر داشته باشند» خاطرنشان کرد: به ویژه استانداران، فرمانداران و ... نباید کاری کنند که مردم احساس کنند که رایی که داده‌اند از صندوق‌ها بیرون نمی‌آید. در واقع باید به مردم این اعتماد را داد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس افزود: بنابراین نباید بعد از انتخابات شائبه‌ای به وجود آید و مردم بدانند که انتخابات بسیار شفافی روی داده و هیچ مساله دیگری دخالت نداشته است.

فتاحی اظهار کرد: قطعا دولت تدبیر و امید به گونه‌ای رفتار خواهد کرد که چنین شائبه‌هایی به وجود نمی‌آید و ما نباید از هم‌اکنون فضای انتخابات را آلوده یا بحرانی کنیم؛ بلکه باید سعی کنیم در محیطی آسوده و آرام موجب ایجاد تشکیل مجلسی تنومند و قدرتمند در کشور باشیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که «مردم نسبت به انتخابات بسیار حساس هستند» گفت: واقعیت این است که مردم نسبت به انتخابات حساس بوده و دقت لازم را دارند و فکر می‌کنم انتخابات پرشوری خواهد بود و ما باید با آرامش به سمت انتخابات پیش برویم.

وی با بیان این‌که «کاندیداها باید بتوانند اطلاع‌رسانی صحیح را داشته باشند» گفت: در این زمینه استانداران، فرمانداران و هیات‌های نظارت هم باید فعال شوند.

فتاحی با بیان این‌که «استانی بودن انتخابات تاثیرگذار خواهد بود» گفت: اگر انتخابات به وسیله احزاب صورت گیرد یعنی احزاب کاندیدا شده و برنامه ارائه دهند و بعد از پایان انتخابات هم این احزاب فعالیت‌شان استمرار یابد قطعا تاثیر بسزایی در جامعه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار