برادران گسول بهترین بازیکنان بسکتبال اسپانیا به طور مشترک جایزه شاهزاده آستوریاس را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران، مارک و پائو گسول دو بسکتبالیست اسپانیایی شاغل در لیگ حرفه ای NBA به صورت مشترک جایزه شاهزاده آستوریاس در بخش ورزش سال 2015 را که یکی از معتبرترین جوایز کشور اسپانیا است، دریافت کردند.

جایزه سالانه شاهزاده آستوریاس که از سوی موسسه تحت حمایت فیلیپ پادشاه فعلی اسپانیا است، هر سال به اشخاصی اهدا می شود که در یکی از حوزه های ورزش، هنر، فعالیت های بشردوستانه و علم دستاوردهای قابل توجهی کسب کرده اند.

رافائل نادال تنیسور معروف اسپانیایی، ایکر کاسیاس و ژاوی هرناندز دو بازیکن تیم ملی فوتبال اسپانیا از نفراتی هستند که پیش از این جایزه شاهزاده آستوریاس را در حوزه ورزش دریافت کرده بودند.

این دومین بار است که جایزه مزبور به ورزش بسکتبال در اسپانیا اختصاص پیدا می کند. پیش از این در سال 2006 تیم ملی بسکتبال اسپانیا به خاطر قهرمانی در جام جهانی ژاپن این جایزه را دریافت کرده بود. پائو و مارک گسول نیز در آن تیم عضویت داشتند اما امسال دو برادر به صورت مشترک به این عنوان دست یافتند.

برادران گسول یک بار دیگر نیز در اوایل سال جاری میلادی تاریخساز شده بودند، زمانی که هر دو نفر در ترکیب ابتدایی مسابقه معروف ال استار قرار گرفتند و به اولین برادران تاریخ NBA تبدیل شدند که به طور همزمان یک مسابقه ال استار را آغاز می کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار