مصائب شیرین از زبان میرمهدی

عضو تیم ملی واترپلو گفت: برای رسیدن به عنوان قهرمانی راه سختی را طی کردیم و در نهایت با گرفتن مدال طلا خستگی ازتنمان خارج شد.

مصائب شیرین از زبان میرمهدی
محمد سعید میرمهدی عضو تیم ملی واترپلو در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات توسعه جهانی واترپلو (فیناترافی) در هفته گذشته توانست جایگاه اصلی این رشته را در ورزش کشور باز کرده است در طول این یک هفته به خاطر پخش مستقیم مسابقات تماشاگران بی‌شماری به استخر 9 دی آمدند و تیم روحیه گرفته است.

وی تصریح کرد: ازهمان اول که کار تمرین را به دیگر ملی‌پوشان شروع کردم هدفمان قهرمانی در این اردو بود طاهریان هم سعی کرد با دعوت از بازیکنان با تجربه و با انگیزه تیمی یک دست را برای حضور در فیناترافی آماده کند دیگر عوامل کادر اجرایی تیم از جمله پزشک روانشناسی ماساژور و روابط عمومی هم به بهترین نحو و در سطحی حرفه‌ای کار خود را انجام دادند نوع پوشش رسانه‌ای مسابقات تا حدی خوب بود که روز پایانی دربهای استخر بسته شد و برخی تماشاگران موفق به دیدن مسابقه فینال از نزدیک نشدند.

واترپلوئیست ملی‌پوش کشورمان تصریح کرد: طاهریان مربی بزرگی است و بازیکنان خوبی را پرورش داده به طوری که 4 الی 5 ملی‌پوش کنونی تیم از شاگردانش بودند ما می‌توانیم با این کادر فنی در مسابقات مختلف و سطح بالای بین‌المللی شرکت کنیم و نتیجه قابل قبولی بگیریم در طول مسابقات فیناترافی سرمربی تیم ملی در گرفتن تصمیمات تاکتیکی‌اش با کمکها و آنالیزور تیم مشورت می‌کرد همگی آنها مطابق اطلاعات روز دنیا عمل می‌کردند.

*مربی خارجی برای تیم های پایه جواب می‌دهد

میرمهدی در خصوص جذب مربی خارجی برای هدایت تیم ملی اظهار داشت: ما برای این کار 2 راه پیش داریم یا این که مربی خارجی بیاوریم و یک سال مستمر ملی‌پوشان در اردو باشند که این امر تا حدودی بعید است یا این که از یک الی 2 مربی خارجی دعوت کنیم تا هدایت واترپلوئیست رده سنی پایه را در دست بگیرد مثل والیبال معتقدم این اکیپ کادر فنی برای تیم ملی بزرگسالان تا کنون جواب داده و خوب است.

وی تصریح کرد: اگر برای این تیم مربی خارجی بیاوریم وی می‌خواهد ترکیب جدیدی را معرفی کند و تمام استعدادهای و بازیکنانی که سال ها بر ایشان سرمایه‌گذاری شده از دست می‌روند.

*از پاداش خبری نیست

وی یادآور شد: قول هایی در خصوص اهدا پاداش ازسوی مسئولان به خاطر قهرمانی در فیناترافی داه ولی هنوز خبری نیست البته دیر هم نشده است.

*مصائب شیرین قهرمانی

میرمهدی خاطر نشان کرد: ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی راه سختی را طی کردیم از همان ابتدای کار که استخر با مشکلات سخت‌افزاری همراه بود ما استارت تمرینات را زدیم زمانی که رادیاتورهای گرمایشی آب خربا شده بود در آب سرد تمرین می‌کردیم تحمل این شرایط سخت بود ولی به قهرمانی می‌ارزید خوشبختانه به تدریج مشکلات حل شد و ایران توانست میزبانی قدرتمندی داشته باشد من هم با وجود کسالت پدرم و بستری بودن وی در بیمارستان ازتمرینات غافل نشدم و حال که کارمان در فیناترافی تمام شده به مسائل شخصی می‌پردازم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار